Brunetka Books Recenzuje

wtorek, 18 stycznia 2022

"Szlak serca" Magdalena Stykała

Autorka: Magdalena Stykała 

Tytuł: Szlak serca 

Gatunek: literatura obyczajowa 

Wydawnictwo: BookEdit

Premiera: 1.12.2021

Ilość stron: 270

Oprawa: miękka 


"Szlak serca" to historia o sześciu kobietach. Każda z nich jest inna i musi zmierzyć się z tym, co los rzuca im pod nogi.
Autorka w każdym rozdziale opowiada o innej kobiecie.
Martyna uciekła przed przeszłością.
Sonia zajmująca się prosrytucją walczy o lepsza przyszłość i szczęście. 
Amelia próbuje ułożyć sobie życie po zdradzie męża. 
Karolina jest zakochana bez pamięci w żołnierzu Legii Cudzoziemskiej.
Daria jest obarczona tajemnicą rodzinną.
Ulka spotyka w Bieszczadach swojego anioła.

Ta książka   jeszcze bardziej  wzrusza i od "Gruntu pod nogami". W dodatku historie zainspirowane są prawdziwymi wydarzeniami. 
Autorka kolejny raz zapewniła mi prawdziwy rollercoaster emocjonalny. 
Jestem pod ogromnym wrażeniem tego  jak autorka pięknie pisze o życiu,  miłości i przyjaźni. 
Z wielkim zainteresowaniem śledziłam losy tych bohaterek. Byłam bardzo ciekawa jak potoczą się ich losy i jakie decyzje podejmą. Każda z nich walczy o swoje marzenia. 
To bardzo życiowa książka,  w której autorka  udowadnia jak kobiety potrafią sobie radzić i jakimi silnymi osobami są.
Nie ma mowy o słabej płci. 
Autorka przenosi nas w piękne miejsca. Na stronach książki przenosimy się w Bieszczady,  do Lwowa, Krakowa, Wrocławia a także Gujany Francuskiej. Autorka fantastycznie opisała te miejsca.
Bardzo wartościowa i wzruszająca książka,  po którą warto sięgnąć.  
Historie te zmuszają do refleksji nad własnym życiem. 
Książkę czyta się z wielką przyjemnością,  a fabuła tej książki jest bardzo ciekawa.  Podoba mi się to w jaki sposób autorka stworzyła bohaterki. Wszystkie różnią się od siebie,  ale każda z nich walczy i dąży do swoich marzeń, a jednocześnie pokazują jakimi silnymi i zaradnymi są kobietami.
Zdecydowanie autorka oczarowała mnie swoimi historiami.
Spędziłam z tą książką bardzo ciekawie czas, a lektura wciągnęła mnie na maksa.
Z pewnością przeczytam kolejne książki autorki. 
Polecam gorąco!

Dziękuję bardzo Wydawnictwu BookEdit 
za zaufanie i egzemplarz do recenzji. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...