Brunetka Books Recenzuje

środa, 19 stycznia 2022

"Jak rozkochałam w sobie księcia" Lenora Bell

Autorka: Lenora Bell 

Tytuł: Jak rozkochałam w sobie księcia 

Tytuł oryginału: How the Duke Was Won

Seria: Skandaliczni książęta

Gatunek: 

Wydawnictwo: Otwarte

Premiera: 12.01.2022

Ilość stron: 344

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Ostatnio miałam okazję przeczytać rewelacyjną książkę. Wydaną 12 stycznia 2022 roku.
"Jak rozkochałam w sobie księcia" to powieść o Charlene, nieślubnej córce hrabiego i kurtyzany. 
Gdy Charlene dostaje propozycję, by zagrała rolę swojej przyrodniej siostry zgadza się.  Biedna dziewczyna chce polepszyć byt życiowy dla swojej matki i siostry. Niestety jest jeden warunek! Ma oczarować i uwieść  porywczego i aroganckiego księcia. 
Tylko co stanie się jeśli Charlene zakocha się w księciu?

Jestem bardzo zachwycona tą powieścią, która przeniosła mnie do XIX- wiecznej Anglii. Autorka postarała się bardzo, bo czuć, że oddała klimat tamtych czasów. I zrobiła to genialnie!
Historia ta spodobała mi się tak bardzo, że  nie mogłam oderwać się od tej książki. 
Bardzo ciekawa fabuła i świetni bohaterowie.  Niesamowita powieść. 
Przygotujcie się,  że będzie pikantnie i gorąco. 
Ta powieść wciąga od pierwszej strony i trzyma w napięciu do samego końca. 
Dostałam mnóstwo emocji i spędziłam z tą książką miło czas. 
Czekam z niecierpliwością na kolejne tomy!
Polecam!

Dziekuję Wydawnictwu Otwarte za egzemplarz książki i współpracę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...