Brunetka Books Recenzuje

czwartek, 14 kwietnia 2022

"Głusza" Mark Edwards

Autor: Mark Edwards

Tytuł: Głusza

Tytuł oryginału: The Hollows

Gatunek: thriller 

Wydawnictwo: MUZA S.A. 

Premiera: 13.04.2022

Ilość stron: 352

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Tom Anderson przyjeżdża z nastoletnią córką do ośrodka wypoczynkowego "Płytkie Zdroje" położonego z dala od cywilizacji w malowniczej scenerii koło jeziora. Widoki są piękne więc zapowiadają się wspaniałe wakacje? Czyżby?
Wkrótce okazuje się,  że relaks ojca i córki przemieni się w wakacyjny koszmar.
Urokliwe miejsce skrywa mroczną tajemnicę.  Miejscowi nie są nastawieni przyjaźnie do przebywających w ośrodku gości.  Okolica z pozoru senna i lenuwa, a w przeszłości doszło tam do rytualnego morderstwa. Krążą niesamowite opowieści o duchach, które czają się w głębi lasu oraz o mordercy, który uciekł i ukrył się w lesie.

Wow! Trafilam na kolejny świetny thriller.  W momencie kiedy przeczytałam zapowiedź tej książki wiedziałam,  że muszę ją przeczytać.  Jestem zachwycona i usatysfakcjonowana! Dostałam historię jak z najmroczniejszego thrilleru.
Ośrodek wypoczynkowy w lesie i wakacje jak z horroru. 
Autor zabrał mnie w koszmarną podróż w głąb lasu, który skrywa wiele mrocznych sekretów.  Znakomita fabuła.  Ciekawie wykreowani bohaterowie.  Nieoczekiwane zwroty akcji i pełno tajemnic. Autor potrafi budować napięcie i trzymać czytelnika w niepokoju. 
Po przeczytaniu tej historii strach pójść na spacer do lasu. Autor dodał wątek ze zjawiskami paranormalnymi. Także dużo dzieje się.  Nie będziecie nudzić się.  Lektura wzbudziła we mnie wiele emocji.  Podczas czytania tej książki odczuwałam strach i niepokój. 
Lekkie pióro autora sprawiło, że  książkę przeczytałam jednym tchem. Spędziłam z nią niezapomniany czas. 
Jeśli lubicie mroczne klimaty to ten thriller wciągnie Was  od samego początku i nie odłożycie go ani na moment. 
Rewelacja!

Za egzemplarz książki dziękuję bardzo Wydawnictwu MUZA S.A. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...