Brunetka Books Recenzuje

piątek, 1 kwietnia 2022

"Jak zatrzymać przy sobie księcia" Lenora Bell

Autorka: Lenora Bell 
Tytuł: Jak zatrzymać przy sobie księcia 
Tytuł oryginału: If I Only Had a Duke
Seria: Skandaliczni książęta #2
Gatunek: Romans historyczny 
Wydawnictwo: Otwarte 
Premiera: 13.04.2022
Ilość stron: 344
Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Dorothea Beaumont od zawsze była wzorową i posłuszną córką. Gdy w wyniku intrygi swojej matki stanęła przed ołtarzem z ukochanym swojej przyrodniej siostry Charlene postanowiła zaprotestować i sprzeciwić się woli rodziców. Za karę trafia do ciotki do Irlandii. Tam poznaje uwodzicielskiego księcia Osborne'a, któremu  chce oprzeć się,  ale czy jej to uda się?
Nie zdradzę Wam tego... Musicie sami przekonać się sięgając po tę książkę. 
Pierwszy tom tej serii bardzo przypadł mi do gustu,  dlatego z niecierpliwością czekałam na drugi tom. Nie zawiodłam się. 
Ponownie dostałam znakomitą lekturę. Tym razem piznajemy prawdziwą Dorotheę. Dziewczyna jest silną i niezależną kobietą. Natomiast książę jest hulaką i bawidamkiem, który "żadnej" nie przepuści. Jeśli macie ochotę dowiedzieć się,  co wyniknie z ich spotkania to przeczytajcie tę powieść. Emocje i wrażenia gwarantowane. Autorka ma fajny styl, wymyśliła świetną fabułę i intrygujących bohaterów. Akcja rozgrywa się w XIX- wiecznej Anglii i Irlandii więc jeśli lubicie takie klimaty to tę książkę wchłoniecie w jeden wieczór. Znakomite dialogi umiliły mi czas. Fanki romansów będą zachwycone. Gwarantuję,  że spędzicie z tą książką niezapomniane chwile. 
Jestem w pełni usatysfakcjonowana tą powieścią  i czekam z niecierpliwością na 3 tom. Już nie mogę doczekać się!
Muszę dodać,  że jestem zachwycona też pięknymi okładkami tych książek. 
Zarezerwujcie sobie czas z tą książką. Nie pożałujecie. 
Polecam gorąco!

Za egzemplarz książki i zaufanie dziękuję bardzo Wydawnictwu Otwarte.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...