Brunetka Books Recenzuje

środa, 13 kwietnia 2022

"Mortalista" Max Czornyj

Autor: Max Czornyj

Tytuł: Mortalista

Gatunek: thriller/kryminał/sensacja

Wydawnictwo: Filia

Seria: FILIA Mroczna Strona 

Premiera: 13.04.2022

Ilość stron: 400

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 



Honoriusz Mond były kierownik katedry mortalistyki zatrudnia się w firmie sprzątającej specjalizującej się w sprzątaniu miejsc zbrodni.  Pewnego dnia w trakcie sprzątania domu, w którym niedawno odkryto zwłoki starszego mężczyzny zostaje odnaleziona sieć tuneli.  Honoriusz odnajduje w nich makabrycznie upozowane na tancerzy ciała dzieci. 
Czy lubiany przez wszystkich emerytowany nauczyciel muzyki był seryjnym mordercą? 
Czy to on odpowiadał za zaginięcia sprzed lat?
Gdy zostaje porwana kolejna osoba, Honoriusz wie, że musi szybko rozwiązać tę zagadkę, aby powstrzymać mordercę. Czy rozwiąże zagadkę?

Max Czornyj to autor, którego książki biorę w ciemno! Uwielbiam styl pisarski autora. "Mortalista" to pierwszy tom nowej  serii mrocznych kryminałów.  Tym tomem jestem zachwycona!
Znakomita fabuła. Ciekawie wykreowani bohaterowie. Nieoczekiwane zwroty akcji. 
Autor potrafi grać na emocjach czytelnika i doskonale buduje napięcie.  Powoli odkrywałam wychodzące na jaw sekrety.
Dostałam mnóstwo emocji i wrażeń podczas czytania tej powieści. Książkę przeczytałam w błyskawicznym tempie. Autor wzbudził we mnie ogromne zainteresowanie i nie mogłam od niej odłożyć tej książki nawet na chwilę. 
Genialnie wymyślona intryga. Zakończenia nie mogłam domyśleć się,  bo autor wprowadzał mnie w pole myląc tropy. 
Nie będziecie nudzić się. Spędziłam przy tej książce miło czas. 
Fani Maxa Czornyja będą zachwyceni, a jeśli nie znacie książek autora gorąco polecam!
Warto mieć w swojej biblioteczce książki tego autora.
Jestem usatysfakcjonowana tą lekturą i z niecierpliwością czekam na kolejny tom. 
Gratuluję autorowi kolejnej świetnej premiery!

Dziekuję bardzo za egzemplarz książki i zaufanie Wydawnictwu Filia, Filia Mroczna Strona. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...