Brunetka Books Recenzuje

środa, 13 kwietnia 2022

"Od zawsze byłaś moja" Kamila Wiśniewska

Autorka: Kamila Wiśniewska 

Tytuł: Od zawsze byłaś moja. Tom 1

Gatunek: Romans mafijny/erotyk

Wydawnictwo: EditioRed 

Premiera: 8.03.2022

Ilość stron: 200

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Aleksandr Siergiejew od dzieciństwa ma obsesję na punkcie Beatrice Iwanienko. Jest zazdrosny o każdego,  kto zbliża się do dziewczyny. Ktokolwiek poderwie Beatrice będzie mieć  do czynienia z nim. Aleksandr zaplanował  sobie, że  Beatrice w przyszłości zostanie jego żoną. Jednak, gdy Aleksandr musi ożenić się  i przejąć władzę po ojcu bossie rosyjskiej mafii okazuje się,  że Beatrice nie chce mieć nic wspólnego z mafią. Dziewczyna chce zostać lekarzem i uciec jak najdalej od tego mrocznego świata.
Beatrice nie wie, że Aleksandr nie pozwoli jej na to...

Świetny romans mafijny z motywem hate-love.  Znakomita fabuła,  ciekawie wykreowani bohaterowie,  świetne dialogi i przepychanki słowne. 
Autorka potrafi budować napięcie,  które nie opuszcza do samego końca książki. 
Ta historia to prawdziwy rollercoaster emocjonalny. 
Styl autorki jest lekki i przyjemny. Od książki nie mogłam oderwać się tak mnie wciągnęła. 
W tej historii jest wszystko, co powinno być w romansie mafijnym. Jest niebezpiecznie, erotycznie i pikantnie. Lektura powoduje szybszy puls.
Po takim zakończeniu będę czekała z niecierpliwością na następny tom. 
Książkę przeczytałam szybko i spędziłam z nią miło czas. 
Polecam!

Za egzemplarz książki i zaufanie dziękuję bardzo Wydawnictwu EditioRed. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...