Brunetka Books Recenzuje

czwartek, 7 kwietnia 2022

"Na rok" Katarzyna Rzepecka

Autorka: Katarzyna Rzepecka 

Tytuł: Na rok

Gatunek: Romans

Wydawnictwo: Katarzyna Rzepecka 

Premiera: 31.03.2022

Ilość stron: 348

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 

Matthew Pac po śmierci dziadka dowiaduje się o jego testamencie i niecnym planie. Otóż dziadek postawił pewien warunek. Matthew ma ożenić się z nieznajomą Polką Amelią Werner. W dodatku ta szopka ma trwać rok czasu, a  żeby Matthew otrzymał spadek musi wytrwać rok w małżeństwie.  Musi też zamieszkać z Amelią. Jeśli Matthew spełni te warunki zostanie właścicielem prestiżowego domu mody.
Piękna Polka jest utalentowaną projektantką, a Matthew ma smykałkę do biznesu. Amerykanin postanawia zawrzeć układ z Amelią. Muszą oszukać znajomych i prasę. Gra jest warta wiele, bo jeśli będą trzymać się planu oboje na tym zyskają. Tylko los spłata im figla, bo od początkowej wielkiej niechęci pojawi się między nimi chemia i pożądanie. Czy wszystko skomplikuje się?
Dlaczego dziadek chciał, żeby Matthew ożenił się właśnie z Amelią? I czy Amerykanin dogada się  z Polką?
Wow! Co to była za hipnotyzująca powieść! Jeśli szukacie historii jak z filmu romantycznego to ta książka będzie strzałem w dziesiątkę. Niesamowicie zabawna i urzekająca powieść. Genialna fabuła,  ciekawie wykreowani bohaterowie. On Amerykanin, ona Polka. W dodatku nie znają się, a przez intrygę dziadka Matthewa muszą wziąć ślub, zamieszkać razem w Nowym Jorku i prowadzić razem dom mody. 
Autorka powoli dozuje nam informacje dotyczące Matthewa i Amelii. Oboje różnią się od siebie jak noc i dzień. Na dodatek pochodzą z innych kontynentów.  Ona planuje zrobić wszystko,  żeby nie zakochać się w nim. Tylko co na to powie przystojny Amerykanin?
Autorka zapewniła mi zabawne chwile z tą dwójką.  Wiele razy śmiałam się czytając tę książkę. Z wielką przyjemnością śledziłam losy tych bohaterów. 
Autorka stworzyła zabawną, namiętną i gorącą historię,  od której nie mogłam oderwać się nawet na moment. 
Jeśli lubicie historie o aranżowanych małżeństwach, intrygach, relacjach hate-love, romansach biurowych, tajemnicach rodzinnych to ta powieść zachwyci Was.
Autorka kolejny raz oczarowała mnie swoim stylem pisarskim. Dostałam mnóstwo emocji i wrażeń przy tej lekturze. Bawiłam się świetnie i zrelaksowałam. Przeczytałam tę książkę w błyskawicznym tempie. Pięknie wydana książka przez samą autorkę.
Polecam gorąco!
Bardzo dziękuję autorce za egzemplarz książki i zaufanie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...