Brunetka Books Recenzuje

wtorek, 5 kwietnia 2022

"Już nie czekam" Agnieszka Olejnik

Autorka: Agnieszka Olejnik

Tytuł: Już nie czekam 

Gatunek: literatura obyczajowa

Wydawnictwo: Filia

Premiera: 23.03.2022

Ilość stron: 352

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 

Marika prowadzi gabinet psychologiczny "Nadzieja". Próbuje stanąć na nogi po tragicznej śmierci męża Damiana. Kobieta rozwiązuje problemy innych ludzi,  ale nie potrafi pomóc sobie. Wspiera ją wieloletni przyjaciel Eryk, który przyjaźnił się z Damianem. 
Do gabinetu Mariki trafia Szymon, który cierpi na lęk przed zaśnięciem. 
Marika dostaje też anonimowe telefony. 
Czy Marika będzie jeszcze szczęśliwa? 

Autorka w tej powieści porusza wiele trudnych tematów. Historie bohaterów przeplatają się.  Bohaterowie powieści są bardzo realni. Mierzą się z problemami życia codziennego. Skradli moje serce od samego początku. Autorka potrafi grać na emocjach czytelnika. Podczas czytania tej książki czułam emocje i uczucia towarzyszące bohaterom. 
Piękna książka,  która pokazuje, że nie warto grzebać w przeszłości.  Życie mamy tylko jedno, trzeba żyć najpiękniej jak potrafimy oraz walczyć o lepsze jutro. 
Ta historia daje do myślenia czytelnikowi i daje kopa, aby zrobić coś ze swoim życiem. 
Uwielbiam czytać takie emocjonalne książki. Tę wchłonęłam błyskawicznie.  Znakomita fabuła i wciągająca akcja sprawiły, że nie mogłam  oderwać się od tej książki. Jestem zachwycona i polecam Wam sięgnąć po tę książkę,  którą warto mieć w swojej biblioteczce. 
Muszę jeszcze wspomnieć,  że kolejny raz jestem oczarowana okładką książki wydanej przez Wydawnictwo Filia. 

Za egzemplarz książki i zaufanie dziękuję bardzo Wydawnictwu Filia. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...