Brunetka Books Recenzuje

poniedziałek, 1 sierpnia 2022

"Bridgertonowie. Grzesznik nawrócony" Julia Quinn

Autorka: Julia Quinn

Tytuł: Bridgertonowie.  Grzesznik nawrócony 

Tytuł oryginału: When He Was Wicked

Gatunek: Romans 

Wydawnictwo: Zysk i S-ka

Premiera: 14.06.2022

Ilość stron: 480

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


"Grzesznik nawrócony" to kolejny tom o perypetii rodziny Bridgertonów.
Poznajemy Michaela Stirlinga i Francesco Bridgerton. Sławny londyński bawidamkiem zakochał się w Francesce od pierwszego wejrzenia. Niestety ona miała zostać żoną jego kuzyna. 
Po dwóch latach małżeństwa Francesca zostaje wdową.
Michael boi się wyznać jej miłość,  ale pewnej nocy wybucha między nimi szalona i gorąca namiętność.
Jeśli jesteście ciekawi jak dalej potoczą się losy Francesci i Michaela koniecznie sięgnijcie po tę książkę. 

Jak ja uwielbiam czytać takie romanse historyczne i dzięki nim przenosić się w czasie. Bardzo emocjonalna i wzruszająca historia,  która dostarczyła mi mnóstwo emocji i wrażeń. 
Przyznam się szczerze,  że nie czytałam poprzednich tomów,  ale teraz wiem, że muszę nadrobić tę serię. Na dodatek dowiedziałam się,  że na podstawie cyklu  Bridgertonowie jest dostępny serial na platformie Netflix. 
Autorka tak oczarowała mnie swoim piórem i stylem,  że tę grubą książkę przeczytałam w błyskawicznym tempie. Genialna i wciągająca fabuła już od pierwszej strony.  Bardzo ciekawie wykreowani bohaterowie.  Zaskakujące i nieoczekiwane zwroty akcji. 
Jeśli jesteście fanami romansów to ten oczaruje Was i będziecie mieli ochotę na więcej. 
Gwarantuję Wam, że nie będziecie nudzić się ani przez moment. 
Ta historia skradła moje serce. 
Bawiłam się świetnie.
Rewelacja!
Gorąco polecam!

Za egzemplarz książki dziękuję bardzo Wydawnictwu Zysk i S-ka.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Śmierć na bogato" Jacek Ostrowski

Autor: Jacek Ostrowski Tytuł: Śmierć na bogato  Kategoria: thriller  Wydawnictwo: Skarpa Warszawska  Premiera: 14.02.2024 Ilość stron: 368 O...