Brunetka Books Recenzuje

piątek, 12 sierpnia 2022

"Gra" Marta Matulewicz

Autorka: Marta Matulewicz 

Tytuł: Gra

Gatunek: thriller 

Wydawnictwo: Siedem

Premiera: 24.02.2020

Ilość stron: 342

Oprawa: miękka 


Anita za namową koleżanki wybiera się do wróżki. Dziewczyna pragnie zmian w swoim życiu. 
Gdy otrzymuje ofertę pracy jako niania decyduje się na wyjazd do Londynu.
Wkrótce okazuje się,  że ta idealna rodzina skrywa wiele sekretów.  Anita postanawia odkryć prawdę.
Czy grozi jej niebezpieczeństwo?

"Gra" to niesamowity thriller,  który wciąga już od pierwszej strony.  Bardzo intrygująca fabuła I ciekawie wykreowani bohaterowie. 
Autorka potrafi budować napięcie i trzymać czytelnika w napięciu. 
Czytałam tę książkę z ogromnym zainteresowaniem,  bo byłam ciekawa jak potoczy się ta historia. 
Znakomite zwroty akcji nie pozwalają nudzić się. 
 Styl autorki przypadł mi do gustu i jestem bardzo usatysfakcjonowana tą lekturą.  Jestem pod ogromnym wrażeniem tej historii.  Nie mogłam od niej oderwać się. 
Fani mrocznych klimatów będą zachwyceni tak jak ja. 
Ten thriller dostarczył mi wiele emocji i wrażeń. Gwarantuję,  że spędzicie niesamowite chwile z tą książką. 
Polecam gorąco!

Za egzemplarz książki dziękuję bardzo autorce  oraz Wydawnictwu Siedem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Śmierć na bogato" Jacek Ostrowski

Autor: Jacek Ostrowski Tytuł: Śmierć na bogato  Kategoria: thriller  Wydawnictwo: Skarpa Warszawska  Premiera: 14.02.2024 Ilość stron: 368 O...