Brunetka Books Recenzuje

środa, 10 sierpnia 2022

"Gniewa Katarzyna Berenika Miszczuk

Autorka: Katarzyna Berenika Miszczuk 

Tytuł: Gniewa

Gatunek: fantasy 

Wydawnictwo: Mięta

Premiera: 8.06.2022

Ilość stron: 416

Oprawa: miękka 


W moje ręce trafiła "Gniewa" @katarzyna_berenika_miszczuk 
która premierę miała 8 czerwca 2022 roku.
Przyznam się szczerze, że nie znam tej serii i zaczęłam przygodę z szeptuchą od tego tomu.  Nie znam poprzednich perypetii szeptuchy, a jak dowiedziałam się jest to szósty tom.
Jeśli lubicie czytać książki fantasy i chcecie dowiedzieć się czegoś więcej o mitologii słowiańskiej oraz o staropolskich obyczajach to ta książka będzie dla Was idealna. 
Ja chociaż nie jestem fanką fantasy zostałam mile zaskoczona przez autorkę.  Znajdziecie tutaj ciekawą i nietuzinkową fabułę oraz świetnie wykreowanych bohaterów. 
Z tej książki można dowiedzieć się dużo ciekawych informacji. 
Świetnie bawiłam się biorąc udział w śledztwie. 
Idealna książka dla fanów fantasy.
Nie będziecie nudzić się ani przez chwilę. 
Ten tom to historia o znudzonej swoim monotonnym trybem życia Jarogniewie, która wykonuje spokojną pracę. Jednak nie wie co ją czeka.
Otóż kilka dni po Nocy Kupały zostają znalezione zwłoki jej klientki. Ostatnią osobą, która ją widziała jest Jarogniewa. Podejrzenia padają na nią. Jarogniewa postanawia poszukać winnego.
Czego dowie się szeptucha?
Czy śmierć kobiety ma coś wspólnego z magiczną miksturą szeptuchy?
Czy może z tajemniczym ukochanym klientki?
Kto zabija jej pacjentów?
Czy uda jej się rozwiązać zagadkę?
O tym przekonacie się czytając tę książkę. 
Polecam!

Za egzemplarz książki dziękuję bardzo Wydawnictwu Mìęta 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Śmierć na bogato" Jacek Ostrowski

Autor: Jacek Ostrowski Tytuł: Śmierć na bogato  Kategoria: thriller  Wydawnictwo: Skarpa Warszawska  Premiera: 14.02.2024 Ilość stron: 368 O...