Brunetka Books Recenzuje

środa, 31 sierpnia 2022

"Nie wierzcie jej" Jane Heafield

Autorka: Jane Heafield

Tytuł: Nie wierzcie jej 

Tytuł oryginału: Don't Believe Her

Gatunek: kryminał/sensacja/thriller 

Wydawnictwo: MUZA SA 

Premiera: 20.07.2022

Ilość stron: 384

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 



Poznajemy dwie wersje tej historii. Z perspektywy Lucy i Mary, które nie przepadają za sobą. 
Tom i Lucy wyjechali na weekend do domku letniskowego. Niestety nikt nie ma pojęcia, co stało się z Tomem,  który tajemniczo  zniknął.  Mary, siostra Toma podejrzewa, że Lucy zamordowała Toma. 
Obie kobiety przedstawiają odmienną wersję wydarzeń. Ich zeznania nie pomagają policji wyjaśnić zagadkowego zniknięcia Toma. Wkrótce na jaw wychodzą kolejne fakty  i policja zaczyna podejrzewać Lucy.
Co stało się z Tomem?
I co tak naprawdę zdarzyło się w domku letniskowym?
Dlaczego każda z kobiet kłamie?
Przekonajcie się sami. 
"Nie wierzcie jej" to historia o tajemniczym zniknięciu  męża Lucy oraz o kobietach, które nonstop użerają się ze  sobą i wzajemnie oskarżają się. Obie kłamią i mataczą w śledztwie.  Historia pełna kłamstw i intryg. Autorka stworzyła tak irytujące bohaterki, że miałam ochotę je rozszarpać. Istne idiotki, których nie polubiłam. 
Akcja powieści rozkręca się w idealnym tempie, a autorka świetnie podsuwa kolejne tropy i wyprowadza czytelnika w pole.  Podczas czytania tej książki doświadczyłam różnych emocji. 
Idealna książka dla fanów dramatów, bo thrillerem nie można nazwać tej książki.  Jeśli lubicie rozwiązywać zagadki kryminalne to nie będzie nudzić się.  Jedna ja trochę rozczarowałam się tą książką,  bo liczyłam na dobry thriller. 
Nie polecam Wam czytać opisu tej książki,  bo niestety za dużo zdradza.  Jest to dla mnie ogromny minus, bo taki opis zabiera całą przyjemność z czytania książki  i poznawania danej historii.
Przeczytajcie i sami oceńcie.


Za egzemplarz książki dziękuję bardzo Wydawnictwu MUZA SA. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Śmierć na bogato" Jacek Ostrowski

Autor: Jacek Ostrowski Tytuł: Śmierć na bogato  Kategoria: thriller  Wydawnictwo: Skarpa Warszawska  Premiera: 14.02.2024 Ilość stron: 368 O...