Brunetka Books Recenzuje

poniedziałek, 29 sierpnia 2022

"Tajemnica willi Sielanka" Maria Ulatowska, Jacek Skowroński

Autorzy: Maria Ulatowska,  Jacek Skowroński 

Tytuł: Tajemnica willi Sielanka 

Gatunek: literatura obyczajowa 

Wydawnictwo: Filia 

Premiera: 27.07.2022

Ilość stron: 496

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Jak ja uwielbiam czytać takie niesamowite  obyczajówki! "Tajemnica willi Sielanka" to drugi tom i kontynuacja książki pt."Taki krótki urlop". Kto nie zna tej książki polecam sięgnąć po pierwszy tom, bo pogubicie się. 
Ola i Joszko , bohaterowie z poprzedniego tomu musieli porzucić swoją ukochaną pracę kardiochirurgów i przeprowadzić się do Bydgoszczy. Przez aferę, w którą zostali wplątani musieli zamienić  skalpele na noże kuchenne.  Co robią? Otwierają bistro, które okazuje się hitem na bydgoskim rynku gastronomicznym. Jednak mimo sukcesów zawodowych oboje tęsknią za stołem operacyjnym. Ordynator obiecał im, że niedługo wrócą do niego , gdy wszystko wróci do normy. 
Czy uda im się to? 
Czy ktoś pomoże Oli i Joszce?
Przekonajcie się sami. 
Przyznam się,  że kolejny raz bawiłam się wyśmienicie z książką tych autorów, którzy wymyślili świetną fabułę. To historia,  od której nie mogłam oderwać się ani przez chwilę.  Ciekawie wykreowani bohaterowie.  Para kardiochirurgów wplątała się w kłopoty. W ich życiu dużo dzieje się,  a to wszystko wśród mafii i miłosnych rozterek.
Czeka Was przygoda pełna intryg oraz tajemnic. Akcja jest dynamiczna i zaskakująca.  Nie będziecie nudzić się. 
Jestem zachwycona i na pewno sięgnę po następne książki tych autorów. Podoba mi się ich styl. Książkę przeczytałam szybko i spędziłam z nią przyjemnie czas. 
Polecam!

Za egzemplarz książki dziękuję bardzo Wydawnictwu Filia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Śmierć na bogato" Jacek Ostrowski

Autor: Jacek Ostrowski Tytuł: Śmierć na bogato  Kategoria: thriller  Wydawnictwo: Skarpa Warszawska  Premiera: 14.02.2024 Ilość stron: 368 O...