Brunetka Books Recenzuje

poniedziałek, 29 sierpnia 2022

"Dziewczyna z mgły" Ewa Los

Autorka: Ewa Los

Tytuł: Dziewczyna z mgły 

Gatunek: literatura obyczajowa 

Wydawnictwo: Novae Res 

Premiera: 3.08.2022

Ilość stron: 724

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Paweł Zarzecki czuł się winny, gdyż to on spowodował wypadek, w którym zginęła ukochana jego przyjaciela Maurycego. Funkcjonuje tylko dlatego,  że opiekuje się ciężko chorym Maurycym, który mieszka z nim na wsi na Mazurach. 
Agata i Tymek to rodzeństwo, które po opuszczeniu domu dziecka pragną odnaleźć swoich krewnych.  Paweł,  który jest zauroczony Agatą postanawia im pomóc. Wkrótce okaże się,  że rodzeństwo skrywa pewne tajemnice, Tymek ma bogatą kartotekę kryminalną. 
Co ukrywają i co łączy Maurycego z tajemniczym rodzeństwem?
Dowiecie się czytając "Dziewczynę z mgły".
Ja już dawno nie miałam styczności z taką "grubaską". Książka jest tak gruba, że warto zarezerwować dla niej kilka wieczorów. 
Autorka wymyśliła ciekawą fabułę więc nie ma mowy o nudzie. Książka wciąga i intryguje od samego początku. 
Świetnie wykreowani bohaterowie z bagażem doświadczeń.  Poszukując własnej tożsamości i swojego miejsca na ziemi bohaterowie popełniają błędy. Jednak na szczęście istnieje siła miłości, która robi swoje.
Polubiłam tych bohaterów i nie mogłam odłożyć tej książki ani przez chwilę. Dostałam mnóstwo emocji. 
Tą książką autorka udowadnia, że zawsze warto zawalczyć o siebie i swoje marzenia. 
Styl autorki bardzo przypadł mi do gustu i na pewno sięgnę po następne książki autorki. 
Zakończenie tej książki sugeruje, że będzie ciąg dalszy.  Jestem ogromnie ciekawa i czekam z niecierpliwością. 
Genialna historia. 
Polecam!

Za egzemplarz książki dziękuję Wydawnictwu Novae Res. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Śmierć na bogato" Jacek Ostrowski

Autor: Jacek Ostrowski Tytuł: Śmierć na bogato  Kategoria: thriller  Wydawnictwo: Skarpa Warszawska  Premiera: 14.02.2024 Ilość stron: 368 O...