Brunetka Books Recenzuje

poniedziałek, 5 grudnia 2022

"Dobrissimo! Opera od kuchni" Marzena Rogalska, Aleksandra Kurzak

Autorki: Marzena Rogalska/Aleksandra Kurzak

Tytuł: Dobrissimo! Opera od kuchni 

Kategoria: biografia / autobiografia 

Wydawnictwo: Znak

Premiera: 23.11.2022

Ilość stron: 466

Oprawa: twarda


"Dobrissimo! Opera od kuchni" to książka napisana przez dziennikarkę Marzenę Rogalską oraz sławną śpiewaczkę operową Aleksandrę Kurzak. 
Czytając tę książkę czułam się jakbym siedziała razem z tymi wspaniałymi paniami, piła kawę i słuchała ich opowieści. Dowiadujemy się w jaki sposób obie autorki poznały się i co zapoczątkowało ich piękną przyjaźń.  Pani Aleksandra opowiada o swojej karierze operowej, a także o tym jak zaczęło się jej wielkie gotowanie. Oprócz interesujących historii i anegdot o rodzinie,  przyjaźni, operze i muzyce dostajemy smaczne kulinarne przepisy. Książka zachwyca treścią,  długimi rozmowami pomiędzy autorkami, ale także pięknymi zdjęciami Pani Aleksandry, jej rodziny oraz potrawami przygotowanymi przez Panią Aleksandrę.
Przyznam się szczerze, że nigdy nie byłam w operze. 
Po przeczytaniu tej książki mogę powiedzieć,  że chciałabym poznać osobiście obie autorki. 
Spędziłam z nimi cudownie czas. Bawiłam się znakomicie. 
Jestem oczarowana pięknym wydaniem tej książki,  która zachwyca okładką i całym środkiem.
Przekonacie się,  że przepisy Pani Aleksandry będą wykorzystywane przez każdego kto będzie miał w domu tę książkę.  U mnie ta książka będzie zajmowała szczególne miejsce na półce. 
Jeśli nie macie pomysłu na prezent to a książka będzie strzałem w dziesiątkę i może nabierzecie ochoty, żeby wybrać się do opery 😉

Gorąco polecam!

Dziękuję bardzo Wydawnictwu Znak za egzemplarz książki oraz zaufanie 💚

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...