Brunetka Books Recenzuje

czwartek, 1 grudnia 2022

"Marcepanowa miłość" Agnieszka Lis

Autorka: Agnieszka Lis

Tytuł: Marcepanowa miłość 

Kategoria: literatura obyczajowa 

Wydawnictwo: Skarpa Warszawska 

Premiera: 26.10.2022 

Ilość stron: 320

Oprawa: miękka 


Jest grudzień więc można bezkarnie zaczytywać się w książkach z motywem świąt Bożego Narodzenia. 
Kto mnie zna ten wie, że ja mogę czytać te historie cały rok 😍😍😍

W książce pt "Marcepanowa miłość" poznajemy nastoletniego Norberta, który jest uczniem pierwszej klasy liceum i przeżywa swoje pierwsze zauroczenie. Jednak rodzice nastolatków nie są zachwyceni tą miłością. 
Okazuje się, że Norbert może liczyć na wsparcie swojej mamy Justyny. Kobieta zmęczona codziennymi obowiązkami bierze na siebie przygotowanie wigilijnej kolacji, na którą zaprasza  ukochaną syna i jej rodziców. 
Co stanie się, gdy przy wigilijnym stole spotkają się obie rodziny?
Sięgnijcie po tę książkę,  a dowiecie się. 
"Marcepanowa miłość" to opowieść o relacjach rodzinnych,  zbuntowanych dzieciakach, pierwszym zauroczeniu i przygotowaniach do świąt Bożego Narodzenia.  Autorka stworzyła znakomitą fabułę i świetnie wykreowała bohaterów.  Autorka stworzyła bohaterów,  którzy są tacy jak my. Mają swoje problemy i zawirowania życiowe. 
Autorka tą powieścią pokazuje, co jest najważniejsze w życiu. Rodzina, rozmowa,  troska, życzliwość,  miłość itp. 
To idealna powieść, która pokazuje , że w święta powinniśmy spędzać czas z naszymi bliskimi. 
Emocje i wzruszenia gwarantowane! Będziecie zachwyceni tą książką tak jak ja.
Spędziłam z tą książką bardzo przyjemnie czas i poczułam magię świąt.  Uwielbiam styl autorki i czekam na kolejne książki. 
Polecam gorąco!


Za egzemplarz książki dziękuję bardzo Wydawnictwu Skarpa Warszawska 

1 komentarz:

  1. Czytałam ją, piękna książka :) pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...