Brunetka Books Recenzuje

sobota, 17 grudnia 2022

"Pocałuj mnie pod jemiołą" antologia świąteczna

Autorzy: Renata Kosin, Dorota Milli, Krystyna Mirek,  Agnieszka Olejnik, Alek Rogoziński, Joanna Tekieli,  Karolina Wilczyńska

Tytuł: Pocałuj mnie pod jemiołą 

Kategoria: literatura obyczajowa 

Wydawnictwo: Filia

Premiera: 26.10.2022 

Ilość stron: 368

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 



Mam fajną propozycję dla miłośników opowiadań oraz antologii. 

"Pocałuj mnie pod jemiołą" to zbiór siedmiu opowiadań, których akcja rozgrywa się w starym, górskim Schronisku Pod Jemiołą. 
Siedmioro autorów stworzyło ciepłe opowiadania, które wprowadziły mnie w magiczny nastrój. 
Zakochacie się w tym urokliwym miejscu. 
Poczujecie magię świąt i wzruszycie się.  Każda historia chwyta za serce i jest wyjątkowa. 
Jestem zachwycona tą antologią. 
Sięgając po tę książkę spodziewajcie się opowieści w uroczym schronisku przy kominku i aromatycznej kawie. 
To będą dla Was niezapomniane i cudowne chwile. 
Spędzicie bardzo przyjemnie zimowe wieczory. 
Polecam gorąco!

Dziękuję Wydawnictwu Filia za egzemplarz książki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...