Brunetka Books Recenzuje

czwartek, 22 grudnia 2022

"Miłość w blasku kominka" Dorota Milli

Autorka: Dorota Milli

Tytuł: Miłość w blasku kominka 

Kategoria: literatura obyczajowa 

Wydawnictwo: Filia 

Premiera: 26.10.2022 

Ilość stron: 416

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Macie ochotę przenieść się do magicznego i romantycznego Gdańska?
Jeśli tak to zapraszam Was do wdowca Alberta Orłowskiego i jego córek.
Spędzicie z nimi niezapomniane i wyjątkowe święta Bożego Narodzenia.
Jeśli czytaliście "Miłość w płatkach śniegu" to wiecie, że Albert i jego córki zapewnią Wam rozrywkę i poczujecie magię świąt oraz ciepło domowego ogniska.
Gdy tylko zobaczyłam zapowiedź tej książki wiedziałam,  że muszę mieć tę powieść w swojej domowej biblioteczce. Nie mogłam doczekać się, aby dowiedzieć się,  którą z córek tym razem tatuś chce wydać za mąż.  Intrygi Alberta są fenomenalne. Natomiast krnąbrne córeczki zrobią wszystko, by zepsuć plan tatusia.
Uwielbiam czytać książki autorki,  a te o córkach Alberta są moimi ulubionymi. Atmosfera świąt Bożego Narodzenia,  cały ten rozgardiasz w kamienicy Orłowskich, intrygi Alberta, miłosne rozterki sióstr. Podczas czytania z ust nie schodzi uśmiech  ani przez chwilę. Na takie książki warto czekać. Ja już wiem, którą córkę tatuś wyda za mąż,  a teraz będę czekała z niecierpliwością na kolejną książkę, aby poznać dalsze losy sióstr Orłowskich.
Ubawiłam się do łez, autorka poprawiła mi nastrój i poczułam magię świąt.
Będzie romantycznie, wzruszająco i zabawnie.
Ta historia zmusi Was do refleksji nad Waszymi relacjami rodzinnymi.
Piękna historia,  do której będę wracała z ogromną przyjemnością. 
Rewelacja! Jestem totalnie oczarowana.  Czekam na więcej!
Gorąco polecam!

Dziękuję Wydawnictwu Filia  za egzemplarz książki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...