Brunetka Books Recenzuje

sobota, 3 grudnia 2022

"Kamienica pełna marzeń" Ewa Formella

Autorka: Ewa Formella

Tytuł: Kamienica pełna marzeń 

Kategoria: literatura obyczajowa 

Wydawnictwo: Filia 

Premiera: 19.10.2022 

Ilość stron: 368

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 

Mam dla Was propozycję kolejnej książki w klimacie bożonarodzeniowym. Jestem oczarowana treścią, która poprawiła mi nastrój i wprawiła w magiczną atmosferę. 

"Kamienica pełna marzeń" to historia o kilkuletniej Zosi i jej rodzince. Akcja powieści rozgrywa się nad morzem w Gdańsku, gdzie właśnie znajduje się ta kamienica. Gdy do sąsiedniej kamienicy wprowadza się młoda kobieta z chłopcem w wieku Zosi, rezolutna dziewczynka szybko zaprzyjaźnia się z Kubą.  Poznacie też samotnego pana Eryka, który uczy Zosię i Kubę robić papierowe łabędzie, które są dla niego bardzo ważne.
"Kamienica pełna marzeń" to historia pełna miłości, wspomnień, tęsknoty, smutku i nostalgii. Idealna książka,  która przypomina nam,  aby otworzyć swoje serca dla innych. 
Autorka znakomicie poprzeplatała przeszłość z teraźniejszością.  Bohaterowie kamienicy wspominają czasy wojenne i powojenne. 
Bardzo wciągnęła mnie ta książka.  Autorka ma świetny styl i przyjemne pióro.  To taka historia,  która Was utuli i pokaże, że obcy ludzie mogą odmienić nasze życie i stać się nam bliskimi osobami.  Po takiej wyśmienitej lekturze wiem,  że muszę nadrobić zaległości i przeczytać "Dziewczynkę z ciasteczkami". 
Spędziłam cudowne chwile z tą książką.  Jestem zachwycona.  Wzruszyłam się i poczułam magię świąt. 
Gwarantuję, że przepadniecie z tą książką. 
Okładka książki też zachwyca.

Polecam z całego serca!


Za egzemplarz książki dziękuję bardzo Wydawnictwu Filia 

1 komentarz:

  1. Ja przeczytałam najpierw "Dziewczynkę z ciasteczkami", polecam ją też :)

    OdpowiedzUsuń

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...