Brunetka Books Recenzuje

poniedziałek, 12 grudnia 2022

"Zbuntowana szlachcianka" Urszula Gajdowska

Autorka: Urszula Gajdowska

Tytuł: Zbuntowana szlachcianka 

Cykl: W Dolinie Narwi 

Kategoria: literatura obyczajowa 

Wydawnictwo: Szara Godzina 

Premiera: 29.09.2022

Ilość stron: 432

Oprawa: miękka 


Czy są tu fanki romansów historycznych,  powieści przygodowych i kryminalnych?

 Taki właśnie miks gatunków przygotowała dla nas autorka.  Jeśli chcecie przenieść się w czasie i odbyć podróż po XIX-wiecznym Podlasiu to koniecznie sięgnijcie po "Zbuntowaną szlachciankę" Urszuli Gajdowskiej.
To już piąty i ostatni tom cyklu W DOLINIE NARWI. 
Zadziorną i zbuntowaną szlachcianką jest 21-letnia Hanna Królikiewicz.  Rodzice Hani chcą wydać ją za mąż za starego barona. Ona nie ma na to ochoty więc rodzice zamykają Hanię na klucz w jej pokoju. Ona postanawia uciec przez okno, ale wpadła w pułapkę. Uciekającą przez okno młodą damę ratuje z opresji lord Adrian Garenwill. Oboje poznali się kilka lat wcześniej i Hani mocniej zabiło serce przez Adriana.
Oboje wikłają się w drobne oszustwo i zaczynają prowadzić  wspólne śledztwo. 
Czy Adrian pomoże Hani wyplątać się z tarapatów?
Przekonacie się jeśli przeczytacie tę książkę. 

Uwielbiam tę serię! Autorka przeniosła mnie do dziewiętnastego wieku. 
Tajemnice,  śledztwa, nieoczekiwane zwroty akcji,  intrygi,  kryminalne zagadki,  niebezpieczeństwo,  emocje. To wszystko sprawiło,  że nie mogłam oderwać się od tej książki.  Nie nudziłam się ani przez chwilę. Intrygująca akcja, świetne dialogi, idealnie wykreowani bohaterowie.  Znakomite utarczki słowne między bohaterami wprawiły mnie w dobry nastrój. Na końcu książki znajdziecie krótkie charakterystyki bohaterów ze szkicami.
Polubiłam lekki styl autorki.  Książka bardzo mnie wciągnęła.  Zdecydowanie jest to seria, o której nie zapomnę. Bawiłam się znakomicie. 

Gorąco polecam!

Dziękuję autorce oraz Wydawnictwu Szara Godzina za egzemplarz książki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...