Brunetka Books Recenzuje

niedziela, 25 grudnia 2022

"Uśmiech anioła" Renata Kosin

Autorka: Renata Kosin 

Tytuł: Uśmiech anioła 

Kategoria: literatura obyczajowa 

Wydawnictwo: Filia 

Premiera: 28.09.2022

Ilość stron: 336

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Dobry wieczór.
Przyznajcie się kto  znalazł książki pod choinką?
Przyznaję się, że ja muszę codziennie coś przeczytać, bo jestem uzależniona od czytania 🤣🤣🤣🤣
Mam dla Was propozycję idealnej książki na ten świąteczny wieczór.
Piękna okładka "Uśmiech anioła" Renata Kosin - strona autorska przyciąga wzrok, a treść wbija w fotel na wiele godzin i uzależnia więc ostrzegam, że będziecie mieli zarwaną nockę!

Oskar przed świętami BożegoNarodzenia postanawia zakończyć związek z Katią, bo nagle odkochał się i wierzy, że zrywając uratuje ich przyjaźń. Dziewczyna jest załamana,  ale ukrywa przed nim swoje prawdziwe uczucia i wyprowadza się do kamienicy, gdzie poznaje nowych sąsiadów, którzy nie pozwolą jej nudzić się.  Trafia tam za sprawą pewnych kamiennych aniołów,  które spotkała w parku.
Katia powoli układa sobie życie na nowo, ale okazuje się,  że Oskar nie daje jej zapomnieć o sobie. Czy żałuje swojej decyzji o rozstaniu?
Czy Katia odzyska wiarę w miłość i poczuje magię świąt?

"Uśmiech anioła" to historia pełna emocji, nadziei, miłości i świątecznej magii.
Autorka stworzyła ciekawą fabułę i bohaterów,  którzy skradli moje serce od pierwszego spotkania.  Polubiłam tych życzliwych i ciepłych ludzi. Z ogromną ciekawością śledziłam ich historie.  Nie mogłam oderwać się od tej książki.
Autorka tą powieścią pokazuje,  że wśród nas są osoby, które mogą wyciągnąć do nas pomocną dłoń i stać się naszymi przyjaciółmi. 
Przekonacie się,  że o miłość warto walczyć i nigdy nie jest za późno,  by naprawić swoje błędy. 
Jeśli szukacie powieści, która Was wzruszy oraz napełni Wasze serca nadzieją, wiarą i miłością to po przeczytaniu tej książki uwierzycie w magię świąt.
Jestem zachwycona.
Gorąco polecam!

Dziękuję Wydawnictwo FILIA za egzemplarz książki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...