Brunetka Books Recenzuje

sobota, 29 kwietnia 2023

"Idealni rodzice" L. G. Davis

Autorka: L.G. Davis

Tytuł: Idealni rodzice 

Tytuł oryginału: Perfect Parents

Seria: FILIA Mroczna Strona 

Kategoria: thriller psychologiczny 

Wydawnictwo: Filia 

Premiera: 12.04.2023 

Ilość stron: 352

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Lubicie thrillery psychologiczne pełne emocji, tajemnic, niepewności oraz trzymające w napięciu do ostatniej strony?
Jeśli tak to koniecznie sięgnijcie po książkę "Idealni rodzice". Mnie fabuła wciągnęła od pierwszej strony i dopóki nie poznałam zakończenia nie mogłam jej odłożyć.

Marcia i Travis Thorpe zdecydowali się na surogatkę, która zamieszkała u nich. Grace chciała zapewnić bezpieczeństwo swojemu dziecku i po porodzie oddać je idealnej rodzinie. W zamian nic nie chce.
Wszystko układa się idealnie do czasu, kiedy Grace znajduje pod swoimi drzwiami list z pogróżkami.  Wkrótce odkrywa mroczne sekrety Thorpe'ów i zdaje sobie sprawę,  że nie może oddać im swojego dziecka.
Dlaczego Grace chce oddać swoje dziecko obcym ludziom? 
Co takiego ukrywają Thorpe'owie?

Idealna fabuła i dynamiczna akcja. Tajemnice,  intrygi, demony przeszłości,  kłamstwa, zdrada, zemsta, gęsta atmosfera i mroczny klimat.  Świetna kreacja bohaterów.  Podczas czytania tej książki szukałam odpowiedzi na pytania,  które nie dawały mi spokoju. Czułam napięcie i niepokój.  Autorka potrafi zaskoczyć czytelnika nieoczekiwanymi zwrotami akcji.  
Nieprzewidywalna,  emocjonująca i przerażająca historia.  Finał wbija w fotel. 
Lekki styl autorki sprawił,  że wchłonęłam tę książkę w błyskawicznym tempie. 
Jeśli szukacie lektury, która zapewni Wam dreszczyk emocji i niezapomniane chwile to musicie przeczytać tę książkę. Gwarantuję,  że zarwiecie nockę. 
Jestem zachwycona. Czekam na kolejne powieści spod pióra tej autorki.  
Rewelacja!
Gorąco polecam!

Dziękuję bardzo Wydawnictwu Filia / Filia Mroczna Strona za egzemplarz książki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...