Brunetka Books Recenzuje

poniedziałek, 3 kwietnia 2023

"Verity. Coraz większy mrok" Colleen Hoover

Autorka: Colleen Hoover 

Tytuł: Verity.  Coraz większy mrok 

Tytuł oryginału: Verity 

Kategoria: thriller psychologiczny 

Wydawnictwo: Otwarte 

Premiera: 8.03.2023 

Ilość stron: 360

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 

Lowen Ashleigh zostaje zatrudniona przez męża sławnej pisarki thrillerów,  by dokończyła bestsellerową serię książek.  Verity Crawford została sparaliżowana w wypadku samochodowym.  Podczas przeglądania notatek Verity w jej domu kobieta znajduje jej autobiografię, która jest wstrząsająca. Lowen odkrywając sekrety Verity zbliża się do jej męża Jerymy'ego i staje się częścią życia Crawfordów, jeszcze bardziej niepokojącego niż thrillery Verity. 

"Verity. Coraz większy mrok" to książka,  która bardzo przypadła mi do gustu. Uwielbiam czytać thrillery psychologiczne,  a Colleen Hoover napisała  go po mistrzowsku.  Namiętność,  obsesja, tajemnice,  kłamstwa,  manipulacje,  intrygi, gęsty i mroczny klimat.  Nie mogłam odłożyć tej książki.  Bardzo wciągnęła mnie fabuła.  Portrety psychologiczne bohaterów stworzone przez autorkę są genialne. Podczas czytania odczuwałam strach i niepokój.  Do końca nie byłam pewna jak potoczy się ta historia.  Autorka świetnie manipuluje czytelnikiem i robi go konia. Autorka potrafi wbić w fotel,  dostarczyć emocji i zaskoczyć. Podoba mi się Colleen Hoover w tym wydaniu i liczę  na więcej takich historii spod jej pióra. 
Rewelacja! Jestem totalnie zachwycona.  Gwarantuję,  że nie odłożycie tej książki dopóki nie poznacie rozwiązania zagadki. 

Gorąco polecam!

Dziękuję bardzo Wydawnictwu Otwarte za egzemplarz książki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...