Brunetka Books Recenzuje

piątek, 28 kwietnia 2023

"Jesteś moim pragnieniem Holly" Nana Bekher

Autorka: Nana Bekher 

Tytuł: Jesteś moim pragnieniem Holly 

Seria: Love Book 

Kategoria: Erotyk / Romans 

Wydawnictwo: Pascal Books

Premiera: 12.04.2023 

Ilość stron: 384

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 



"Jesteś moim pragnieniem Holly" to drugi tom dylogii o bliźniaczkach. Jeśli poznaliście już Honey to teraz poznacie Holly. Dziewczyna wyjeżdża do Włoch, by zrobić karierę w modelingu. Na miejscu wraca do swojej pasji, projektowania ubrań. Jej szef Sergio Carlucci jest zachwycony jej zachwycony jej projektami. Zakochany w Holly gotowy jest zrobić dla niej wszystko,  ale ona ma złe doświadczenia z mężczyznami i boi się zaufać. 
Czy Holly oprze się przystojnemu szefowi?
Jak potoczą się ich losy, gdy na jaw wyjdą ich tajemnice?
Tego dowiecie się z tej książki.

Nana Bekher za każdym razem zachwyca mnie swoim piórem. Klimatyczne i słoneczne Bari, gorące  i namiętne sceny, tajemnice i intrygi,  zaskakujące zwroty akcji, świetnie wykreowani bohaterowie.  Autorka potrafi trzymać w napięciu oraz poruszać trudne tematy.  Mamy tutaj bohaterów, którzy niosą za sobą bagaż złych doświadczeń i walczą z demonami przeszłości. 
Jeśli jesteście ciekawi jak rozwinie się ich relacja to przeczytajcie tę książkę.  Ja śledziłam ich losy z bijącym sercem i nie mogłam oderwać się od tej książki. 
Ten namiętny romans dostarczył mi mnóstwo emocji i wrażeń. 
Autorka ponownie skradła moje serce i z niecierpliwością będę czekała na kolejne historie spod jej pióra. Każdą książkę biorę w  ciemno. 
Zachwycająca na maksa! Rewelacyjna!

Polecam gorąco!


Dziękuję autorce oraz Wydawnictwu Pascal Books / Love Book za egzemplarz książki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...