Brunetka Books Recenzuje

sobota, 15 kwietnia 2023

"Zanim upadnę" Anna Bellon

Autorka: Anna Bellon

Tytuł: Zanim upadnę

Kategoria: Romans 

Wydawnictwo: Novae Res 

Premiera: 22.03.2023 

Ilość stron: 282

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Lubicie historie z drugim dnem?

Główna bohaterka to studentka Zuza Leszczyńska,  która spędza wakacje w rodzinnym mieście. Podczas spotkania z paczką znajomych dowiaduje się, że Janek Goss siedział w więzieniu za handel narkotykami. Zuza dawniej podkochiwała się w starszym bracie swojej przyjaciółki.  Gdy ich drogi przecinają się Zuza wbrew ostrzeżeniom innych spotyka się z Jankiem. Wkrótce w miejscowym klubie wybucha pożar, a policja rozpoczyna śledztwo w sprawie dilerów działających w okolicy. Czy Janek jest w to zamieszany?
Co ukrywa Janek?
Jeśli jesteście ciekawi jak zakończy się historia Zuzy  i Janka to sięgnijcie po tę książkę. 

Świetna historia z bardzo wciągającą fabułą. Tajemnice z przeszłości,  wątek kryminalny,  plotki, zakazana miłość,  romans. Kreacja bohaterów bardzo realna. Autorka udowadnia nam,  że ocenianie kogoś przez pryzmat błędów z przeszłości jest bardzo krzywdzące.  Każdy popełnia błędy. Warto zaryzykować,  zaufać, dać drugą szansę i otworzyć serce dla drugiego człowieka.  Śledziłam losy bohaterów z ciekawością i przewracałam kartkę za kartką.  Nie nudziłam się ani przez chwilę.  Przeczytałam tę książkę w szybkim tempie. 
Autorka ma lekki styl i dostarczyła mi mnóstwo emocji. 
Gwarantuję Wam,  że będziecie zachwyceni tą książką. 
Spędziłam przyjemny wieczór. 

Polecam!

Dziękuję bardzo Wydawnictwu Novae Res za egzemplarz książki oraz współpracę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...