Brunetka Books Recenzuje

niedziela, 16 kwietnia 2023

"Małe przyjemności" Clare Chambers

Autorka: Clare Chambers

Tytuł: Małe przyjemności

Tytuł oryginału: Small Pleasures

Kategoria: literatura obyczajowa 

Wydawnictwo: Znak Jednym Słowem 

Premiera: 22.03.2023 

Ilość stron: 384

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 

Jeśli lubicie czytać literaturę obyczajową z wątkami historycznymi to Clare Chambers przeniesie Was do Londynu i jego przedmieść z lat 50-tych. 
Ja jestem tą książką totalnie zachwycona!

Jean Swinney pracuje jako dziennikarka lokalnej gazety. Kobieta wiedzie samotne życie wypełnione obowiązkami i opieką nad schorowaną matką. Pewnego dnia do redakcji przychodzi list, który zmienia życie Jean. Wkrótce śledztwo prowadzone przez dziennikarkę wywraca jej życie do góry nogami. 

Świetna i wyjątkowa lektura. Fabuła wciąga i intryguje od samego początku.  Autorka stworzyła piękną historię o poszukiwaniu miłości i szczęścia. Między kartkami powieści dowiadujemy się, że nigdy nie jest za późno na zmiany w swoim życiu.  To historia,  która zmusza czytelnika do refleksji i przemyśleń.  Śledztwo dziennikarskie bohaterki wciągnęło mnie i koniecznie chciałam rozwiązać tajemnicę. Autorka potrafi trzymać czytelnika w napięciu i dostarczyć emocji oraz wrażeń. 
Lekki styl autorki sprawił,  że nie mogłam oderwać się od tej książki.  Jestem oczarowana i chętnie sięgnę po kolejne powieści autorki. 

Polecam!


Dziękuję Wydawnictwu Znak za egzemplarz książki oraz zaufanie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...