Brunetka Books Recenzuje

niedziela, 22 października 2023

"Ktoś do kochania" Magdalena Kordel

Autorka: Magdalena Kordel

Tytuł: Ktoś do kochania

Cykl: Saga Tajemnice. Tom 4

Kategoria: literatura obyczajowa 

Wydawnictwo: Znak

Premiera: 28.06.2023

Ilość stron: 338

Oprawa: miękka 


Przyznam się, że sięgając po tę książkę nie miałam pojęcia, że jest to saga. Nie znając poprzednich części miałam utrudnione czytanie. Kompletnie nie rozumiałam o co chodzi. Jednak,  gdy zagłębiłam się w tę historię polubiłam bohaterki tej sagi i już wiem, że muszę przeczytać poprzednie tomy.  Co prawda znam już rozwiązanie zagadek, ale chętnie poznam wcześniejsze perypetie bohaterów.  Uwielbiam czytać takie życiowe historie,  a ta jest słodko - gorzka. Autorka świetnie łączy teraźniejszość z przeszłością.  Tajemnice z przeszłości,  sekrety, niesamowite zwroty akcji,  chwile wzruszenia,  uczucia i emocje. Autorka stworzyła książkę,  w której pokazała nam,  że trzeba zamknąć za sobą przeszłość,  bo tylko uwolnienie się od niej sprawi, że doznamy szczęścia i spokoju duszy. Autorka pokazuje nam też,  że trzeba trzymać się razem w rodzinie i warto docenić osoby, które są przy nas w trudnych chwilach. 

Gwarantuję Wam,  że będzie bardzo wzruszająco i  emocjonalnie. 

Ta powieść skradła moje serce, zostawiła z przesłaniem i zmusiła do refleksji nad życiem. 

Autorka ma przyjemne pióro i trudno oderwać się od książki. 

To idealna lektura dla fanów obyczajówek. 

Polecam!


Dziękuję Wydawnictwu Znak za egzemplarz książki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...