Brunetka Books Recenzuje

piątek, 27 października 2023

"Lalkarz" Paulina Cedlerska

Autorka: Paulina Cedlerska

Tytuł: Lalkarz

Seria: FILIA Mroczna Strona 

Kategoria: thriller psychologiczny 

Wydawnictwo: Filia 

Premiera: 6.09.2023

Ilość stron: 368

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Mam coś dla fanów mrocznych klimatów. 

Za mną spotkanie z Pauliną Cedlerską, która napisała książkę tak przerażającą, że kupiła mnie tą pokręconą i mroczną historią. 
"Lalkarz" to thriller psychologiczny,  w którym bohaterka ukrywa swoją bolesną i traumatyczną przeszłość. Gdy Łucja przeprowadza się do podolsztyńskiej wsi i rozpoczyna  studia nie wie, że właśnie rozpocznie się jej koszmar. Niespodziewanie demony przeszłości stukają do jej drzwi. Pewnego razu wraca na stancję przez ciemny las i staje się świadkiem morderstwa. Ucieka z miejsca zbrodni i udaje, że nic nie widziała, ani nie słyszała. 
Wkrótce w mieście zaczynają ginąć kolejne kobiety, a tajemniczy morderca zostawia przy nich słomiane laleczki.  Pewnego dnia znajduje w swoim aucie laleczkę,  a psychopata znowu morduje kobiety. Łucja rozpoczyna własne śledztwo. 
Co chce jej zakomunikować morderca?
Czy Łucji grozi niebezpieczeństwo?
Kim okaże  się lalkarz?

Jestem zachwycona lekkim piórem autorki. Wciągająca i ciekawa fabuła już od pierwszych stron. Śledziłam losy bohaterki z zapartym tchem.  Nie mogłam oderwać się od tej książki.  Morderstwa,  tajemnice, sekrety z przeszłości,  traumatyczne dzieciństwo,  niebezpieczeństwo,  strach, mroczny klimat i duszna atmosfera.  Lalkarz mordercą wywołał u mnie paniczny strach i przerażenie podczas czytania.  Traumatyczne dzieciństwo  i skrywana przez lata tajemnica Łucji wstrząsnęły mną. Autorka pokazuje czytelnikom jak traumy z przeszłości wpływają na życie dorosłej osoby. 
To lektura,  która wywołuje w czytelniku mnóstwo emocji i zmusza do refleksji nad ludzką psychiką. Autorka potrafi budować napięcie i trzymać czytelnika w niepewności.  Zagadka kryminalna zaskoczyła mnie,  a zakończenie powieści zszokowało mnie i wbiło w fotel. Totalnie nieprzewidywalna i niepokojąca lektura.
Jeśli szukacie lektury podczas której Wasza wyobraźnia będzie szaleć to sięgnijcie po tę książkę. 
Idealna lektura dla osób o mocnych nerwach. 
Jestem usatysfakcjonowana i z pewnością sięgnę po kolejne książki autorki. 

Zdecydowanie polecam!

Dziękuję bardzo Wydawnictwo FILIA Mroczna Strona za egzemplarz książki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...