Brunetka Books Recenzuje

sobota, 28 października 2023

"Jesień w Przytulnej" Katarzyna Michalak

Autorka: Katarzyna Michalak

Tytuł: Jesień w Przytulnej 

Cykl: Saga Przytulna

Kategoria: literatura obyczajowa 

Wydawnictwo: Znak

Premiera: 27.09.2023

Ilość stron: 320

Opeawa: miękka ze skrzydełkami 

"Jesień w Przytulnej" to już trzeci tom Sagi Przytulnej. 
Kolejny raz emocje sięgają zenitu. Autorka postarała się,  aby nie zabrakło kłamstw,  mrocznych tajemnic, sekretów rodzinnych i problemów. Powoli odkrywałam tajemnice rodziny Gawroszów i ich dalsze losy.  Autorka pokazuje czytelnikom jak ważna w naszym życiu jest rodzina, wzajemne wsparcie,  wybaczanie błędów oraz relacje z bliskimi. Rodzina Gawroszów jest ze sobą bardzo zżyta i mogą na siebie liczyć w każdej sytuacji.  Polubiłam bohaterów i śledziłam ich perypetie z ogromną ciekawością.  Autorka zafundowała mi mnóstwo emocjonujących chwil i zaskakujących zwrotów akcji. Nie zabraknie też wzruszeń. Uwielbiam czytać takie życiowe historie,  a ta saga skradła moje serce. Świetnie wykreowani bohaterowie i ciekawa fabuła nie pozwoliły mi odłożyć tej książki. Spędziłam bardzo fascynujące chwile.  Lubię lekkie pióro autorki i jestem oczarowana tą sagą. 
Będę czekała na kolejny tom, aby przekonać się, co jeszcze spotka tą zwariowaną rodzinkę. Z niecierpliwością wyczekuję na "Zimę w Przytulnej".

Gorąco polecam!

Bardzo dziękuję Wydawnictwu Znak za egzemplarz książki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Do ostatniego słowa" Tamara Ireland Stone

Autorka: Tamara Ireland Stone  Tytuł: Do ostatniego słowa  Tytuł oryginału: Every Last Word Kategoria: Young Adult Wydawnictwo: Prószyński i...