Brunetka Books Recenzuje

środa, 4 października 2023

"Zaginiony rękopis" Maria Ulatowska, Jacek Skowroński

Autorzy: Maria Ulatowska,  Jacek Skowroński

Tytuł: Zaginiony rękopis 

Kategoria: literatura obyczajowa 

Wydawnictwo: Filia 

Premiera: 26.07.2023 

Ilość stron: 392

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Dzień dobry moi kochani 💚

Uwielbiam czytać książki, dzięki którym mogę przenieść się w odległe czasy.
"Zaginiony rękopis" to niesamowita podróż w czasie. Doskonała, intrygująca i wciągająca fabuła.  Akcja jest dynamiczna.  Autorzy przeplatają teraźniejszość z przeszłością.  Niesamowite zwroty akcji nie pozwalają odłożyć tej książki na półkę. Autorzy zabierają nas w piękną podróż do klimatycznego Nałęczowa. Tajemnice, zagadka do rozwiązania,  poszukiwania zaginionego rękopisu.  Nudy nie ma, a ta książka porwie Was na wiele godzin czytania.

Maksymilian Dobroszczański to nieżyjący wybitny pisarz, który zostawił po sobie rękopis powieści.  Niestety nie zdążył jej wydać przed swoją śmiercią. Jego spadkobiercom też nie udało się przez różne zawirowania życiowe.
Kiedy informacja o zaginionym rękopisie trafia do byłego dziennikarza śledczego on jedzie do Nałęczowa, do willi, w której mieszkał Maksymilian Dobroszczański. Na miejscu zaprzyjaźnia się z bratanicą asystentki pisarza.
Do kogo obecnie należy rękopis i czy go odnajdą?

Przekonajcie się czytając tę książkę.

Jestem zachwycona.  Spędziłam z tą historią ekscytujące chwile.  Śledziłam losy bohaterów z wypiekami na twarzy i czułam się jak detektyw rozwiązując tę zagadkę.  Przewracałam kartkę za kartką w ekspresowym tempie.  Autorzy mają lekkie pióro i przyjemny styl.  Bawiłam się znakomicie i z pewnością sięgnę po kolejne powieści tego duetu. Emocje towarzyszyły mi do samego końca powieści. 
Gwarantuję Wam,  że ta powieść skradnie Wasze serca.

Warto sięgnąć.  Polecam!

Post we współpracy reklamowej z Wydawnictwo FILIA 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...