Brunetka Books Recenzuje

poniedziałek, 2 października 2023

"On ma władzę" Kinga Litkowiec

Autorka: Kinga Litkowiec 

Tytuł: On ma władzę 

Cykl: Mystic #2

Kategoria: Erotyk 

Wydawnictwo: Pascal Books  / Love Book 

Premiera: 6.09.2023 

Ilość stron: 368

Okładka: miękka ze skrzydełkami 



Zastanawialiście się kiedyś nad tym czy nienawiść może przerodzić się w miłość?

Poznacie odpowiedź czytając tę znakomitą książkę. 

Kinga Litkowiec to autorka,  której książki biorę w ciemno! Za każdym razem jestem usatysfakcjonowana lekturą i pod ogromnym wrażeniem pomysłowości autorki.  
Tym razem mam idealną propozycję dla fanów relacji hate-love. 

"On ma władzę" to drugi tom cyklu Mystic i kontynuacja książki "On tu rządzi ".
Poznajemy Emily Gordon, która jest przyjaciółką Raven (z pierwszego tomu). Emily popełniła mnóstwo błędów życiowych i teraz musi ponieść konsekwencje swoich czynów. Wraca na Manhattan i udaje się po pomoc Raven. Jednak nie mówi jej prawdy o tym, co zrobiła na studiach. Jak się okazuje to nie Raven uratuje Emily przed kłopotami. Na jej drodze staje Zack Sparks, którego obie przyjaciółki nienawidzą. Sfrustrowana Emily zwierza się Zackowi ze swoich problemów, a ten pomaga jej w opresji. Wkrótce pokazuje swoją drugą twarz. 
Czy Zack ma szczere intencje i co ukrywa przed innymi?

Uwielbiam pióro autorki. Ponownie skradła moje serce i oczarowała mnie wciągającą i nieszablonową fabułą. Tajemnice, mroczne sekrety,  trudne relacje rodzinne,  zemsta, nienawiść,  intrygi, wątek BDSM.  Autorka potrafi sprawić  że czytelnikowi robi się gorąco czytając pikantne sceny. Nieoczekiwane zwroty akcji sprawiają,  że można poczuć się jak w filmie sensacyjnym.  Autorka trzyma w napięciu do samego końca,  bo nie wiadomo, co jeszcze wydarzy się na następnych stronach powieści.  Czuć strach, niepokój i niebezpieczeństwo.  Śledziłam losy bohaterów z ogromną ciekawością  i zastanawiałam się,  kiedy dowiem się kim jest tajemniczy szantażysta i dlaczego uwziął się na Emily. Akcja jest tak dynamiczna, że nawet przez minutę nie ma mowy o nudzie. Świetnie wykreowani bohaterowie zapewnili mi mnóstwo wrażeń oraz emocji.  Bawiłam się znakomicie odkrywając ich tajemnice.  
Autorka porusza ważne tematy społeczne w książce. Przekonacie się do czego doprowadzą trudne relacje rodzinne oraz że pieniądze nie zapewniają szczęścia, spokoju ani bezpieczeństwa.  Nie warto oceniać nikogo pochopnie,  jeśli nie znamy jego historii. 
Lekkie pióro autorki sprawiło,  że przeczytałam tę książkę w błyskawicznym tempie  i czuję niedosyt. 
Czekam na kolejne książki autorki. 

Polecam gorąco!

Post powstał we współpracy z autorką Kingą Litkowiec  / Wydawnictwo Pascal Books / Love Book

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...