Brunetka Books Recenzuje

czwartek, 26 października 2023

"Testerka" Sylwia Kubik , Joanna Szarańska

Autorki: Sylwia Kubik,  Joanna Szarańska 

Tytuł: Testerka

Kategoria: literatura obyczajowa 

Wydawnictwo: Skarpa Warszawska 

Premiera: 26.07.2023 

Ilość stron: 352

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Autorki stworzyły świetny duet i napisały intrygującą historię o małżeństwie Sporoszów. Eliza Sporosz nie wierzy w uczciwość swojego męża. Podejrzewa go o zdradę. Kobieta wynajmuje testerkę wierności,  która ma sprawdzić wierność jej męża Wiktora. 
Co tak naprawdę kryje się za zachowaniem mężczyzny?
Jakie tajemnice odkryje testerka wierności?

Jesteście ciekawi? Sięgnijcie po tę książkę i przekonajcie się sami. 

"Testerka" to historia przezabawna, pełna humoru i nieoczekiwanych zwrotów akcji.  Powoli odkrywałam sekrety bohaterów.  Autorki poruszają temat relacji małżeńskiej i pokazują czytelnikom,  że niedomówienia oraz brak szczerości doprowadzają do braku zaufania w związku.  Trzeba dbać o związek,  aby nie było za późno na rozwiązanie problemów. 
Świetnie wykreowani bohaterowie dostarczyli mi mnóstwo emocjonujących chwil. 
Lekka i zabawna komedia romantyczna,  która poprawiła mi nastrój i sprawiła,  ze śmiałam się. Bawiłam się znakomicie!
To idealna lektura na jesienne ponure dni.

Czytajcie!  Zdecydowanie polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Do ostatniego słowa" Tamara Ireland Stone

Autorka: Tamara Ireland Stone  Tytuł: Do ostatniego słowa  Tytuł oryginału: Every Last Word Kategoria: Young Adult Wydawnictwo: Prószyński i...