Brunetka Books Recenzuje

sobota, 22 sierpnia 2020

"Grzeszny doktor" Whitney G.

Autor: Whitney G.

Tytuł: Grzeszny doktor

Tytuł oryginału: Dirty Doctor

Seria: Intensywne doznania. Tom 2

Wydawnictwo: Kobiece

Rok wydania: 2020

Ilość stron: 192

Oprawa: miękka



To druga część z serii Intensywne doznania autorstwa Whitney G. , którą uwielbiam! Zawsze,gdy mam ochotę na coś nieprzyzwoitego, gorącego i niegrzecznego wybieram książki Whitney G. Gwarantowana rozrywka. Spędziłam swój czas w towarzystwie seksownego doktorka z dużą dawką humoru!
Akcja powieści "Grzeszny doktor" toczy się w Nowym Jorku. Głównym bohaterem jest Garrett Ashton, mega przystojny i seksowny lekarz, który jest także właścicielem prywatnej kliniki Park Avenue Wellness Group. Garrett nie może odpędzić się od wzdychających do niego pacjentek, które przychodzą do niego tylko po to, żeby na niego popatrzeć.

"-Cóż, ale ja wolę bardziej osobiste podejście. - Pochyliła się i położyła rękę na moim ramieniu. - Jest pan pewien , że nie chce mnie pan zbadać, głęboko wkładając we mnie swoje długie i silne palce, by upewnić się, że niczego pan we mnie nie wyczuje?"


Mężczyzna jest samotny i od kilku miesięcy utrzymuje kontakt z nieznajomą z Internetu o pseudonimie JerseyGirl7. Oboje mają zasady. Nie wysyłają sobie swoich zdjęć oraz nie spotykają się. Jednak przez Internet wyjawiają sobie swoje najskrytsze fantazje erotyczne.
Natalie Madison dowiaduje się, że nie została przyjęta do programu szkoleniowego w Manhattan Medical na rezydenturę. Wysłali ją do prywatnej kliniki Park Avenue Wellness Group. Dodatkowo w życiu prywatnym nic jej nie układa się. Randki, na które chodzi okazują się niewypałem. Natalie postanawia spotkać się z tajemniczym nieznajomym o pseudonimie D-Doktor. Kiedy odkrywa, że tajemniczym mężczyzną jest jej nowy szef Garrett Ashton jest w szoku.


"Odkąd wyszłam z kliniki, nie mogłam przestać marzyć o jego ustach dotykających moich. Nieustannie odtwarzałam w głowie to, jak mierzył mnie wzrokiem, jak jego palce dotknęły mojej ręki, a teraz przeklinałam się za to, że nie skorzystałam z jego oferty, by obejrzeć jego gabinet. Właściwie w tej chwili zastanawiałam się, jak ją będę w ogóle przy nim w stanie skupić się na pracy"



On wnerwił się, że to wyrolowała i wystawiła do wiatru, bo był nastawiony na sprośny seks, o którym pisali. Skasował jej numer i zablokował ją na portalu.
Przez przypadek Natalie zostawiła swój telefon w gabinecie Garretta. On aby znaleźć jej telefon dzwoni pod jej numer i jest zaskoczony, bo na wyświetlaczu wybija się jego pseudonim z portalu.

Jak potoczą się ich losy? Koniecznie przeczytajcie, bo nie zdradzę Wam więcej, a będzie działo się...

Whitney G. zapewniła mi cudowny wieczór swoją kolejną książką i wprawiła mnie w rewelacyjny humor. Oderwałam się od rzeczywistości. Nie mogłam od niej oderwać się.

Polecam gorąco!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...