Brunetka Books Recenzuje

niedziela, 16 sierpnia 2020

"To Ty mnie uwolnisz" Camilla En

Autor: Camilla En

Tytuł: To Ty mnie uwolnisz. Tom 1

Gatunek: literatura obyczajowa, romans

Wydawnictwo: WasPos

Ilość stron: 336

Premiera: 27.07.2020

Oprawa: miękka




Chloe Ellis to młoda dziewczyna, która ucieka z Anglii do Francji. Dziewczyna chce zacząć wszystko od nowa. Wierzyła, że uda jej zmienić się swoje życie.
Parę dni wcześniej odnalazła dawną przyjaciółkę ze studiów, która aktualnie mieszkała w Paryżu.
Chloe zatrzymuje się u Julii i tam dochodzi do siebie po traumatycznych przejściach. Koleżanka podarowała jej wszystkie swoje słowniki i rozmówki, by Chloe podszkoliła język.
Chloe jest zdeterminowana, by zostać we Francji. Nie powiedziała Julii, dlaczego tak naprawdę wyjechała z Anglii.
W pewnym momencie z pomocą Julii zmienia swój wizerunek i zaczyna poszukiwać pracy.
W Paryżu przez przypadek usłyszała o luksusowym hotelu Aston, który mieści się w małej miejscowości pod Paryżem. Kończono tam prace remontowe i Chloe pomyślała, że będą tam szukać nowego personelu. Postanowiła złożyć tam swoje CV.
W ten sposób trafia tam na bardzo przystojnego Oscara Lacroixa, który okazuje się właścicielem hotelu.


"Kiedy podał mi rękę, poczułam, jak uderza we mnie piorun. Przez moje ciało przeszedł dreszcz. Dałabym słowo, że w tym momencie w jego oczach zobaczyłam błysk. On też to poczuł"


Oscar był żonaty, ale nie był szczęśliwy. Olivia była współwłaścicielką hoteli i Oscar zawdzięczał jej ojcu rozkręcenie tego biznesu, więc nie mógł od niej odejść. Nie chciał dzielić się majątkiem. Przed ślubem podpisał intercyzę. Olivia okazała się materialistką i od dawna miała kochanka.
Gdy Oscar poznaje Chloe zaczyna wierzyć, że istnieją na świecie inne kobiety niż jego wyrafinowana żona.
Los ponownie sprawia, że spotykają się. Otóż do apartamentu na ostatnim piętrze wprowadza się seksowny sąsiad. Właściciel hotelu Aston.


"Jego spojrzenie w kolorze czekolady sprawiło, że zaczęłam w nim tonąć"



Gdy Oscar znalazł Chloe jak spała pod drzwiami mieszkania, bo nie miała klucza to zaprosił ją do siebie.
Chloe była kobietą, której chciał, ale nie chciał jej spłoszyć. Chciał zdobyć jej zaufanie. Zaprosił ją na kolację.
Dzień, w którym zatrudnił Chloe był jednym z najlepszych w jego życiu. Ona sprawiała, że zapominał o wszystkich problemach.

"Swoim uśmiechem dawała mi radość i opromieniała wszystko wokół"


Oscar bał się reakcji Chloe na wieść o tym, że jest żonaty. Nie chciał, by straciła do niego zaufanie, które starał się zbudować.

"Mój kutas był już tak nabrzmiały, iż myślałem, że dłużej nie wytrzymam i posiądę ją tu i teraz, a nie taki przecież był mój plan"


Po wspólnej nocy z Oscarem, Chloe poznała swoją wartość i kobiecość, a także zaznała ogromnej przyjemności. Z dnia na dzień była coraz szczęśliwsza i wierzyła, że nic nie może temu szczęściu zagrozić. Pokochała go całym sercem i miała nadzieję, że on też coś czuje do niej.


"Miałam wrażenie, że złapałam Pana Boga za nogi"



Chloe wiedziała, że na kłamstwie nie uda jej się zbudować związku. Wiedziała, że Oscar nie zasługuje na to, by go okłamywała, ale nie wiedziała jak ma mu wyjaśnić to co ukrywała, to co przeżywała. Postanowiła, że da z siebie wszystko, by go uszczęśliwić.
Oscar wiedział,że muszą najpierw poznać się, nacieszyć się swoim towarzystwem, a przede wszystkim musi zakończyć małżeństwo z Olivią. To wymagało czasu i zaangażowania. Próbował poukładać swoje sprawy tak, by stworzyć związek z Chloe.
Czuł, że Chloe coś przed nim ukrywa, ale on też miał tajemnicę, której nie chciał jej wyjawić. Wiedział, że kłamstwa i sekrety mogą zburzyć zaufanie. Chciał z nią być i zestarzeć się przy niej, chciał mieć z nią dzieci, ale bał się odrzucenia.
Niespodziewanie Chloe dowiaduje się czegoś szokującego o Julii.


"Każdy ma jakieś tajemnice. Mam nadzieję, że zrozumiecie mnie, kiedy wasze wyjdą na jaw"


Co takiego ukrywa Julia?
Czy Chloe będzie z Oscarem, gdy dowie się, że on jest żonaty?
Co takiego ukrywa Chloe? Dlaczego wyjechała z Anglii i zmieniła swój wizerunek?
Czy Oscar zapewni Chloe bezpieczeństwo?
Czy Chloe na zawsze uwolniła się od swojej tajemniczej przeszłości?


Powieść pod tytułem "To ty mnie uwolnisz" porusza ciężkie tematy, ale pośród tego wszystkiego mamy piękna historię miłosną jak z filmu romantycznego.

Już nie mogę doczekać się drugiego tomu, kontynuacji pod tytułem "To ja esclave". Napewno po nią sięgnę, bo jestem bardzo ciekawa rozwiązania tych wszystkich tajemnic. Autorka potrafi trzymać w napięciu.
Książkę czyta się bardzo szybko.
Spędzicie z nią ciekawie swój czas.

Polecam!


Dziękuję Wydawnictwu WasPos za egzemplarz książki i możliwość przeczytania tej świetnej powieści.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Szkic zbrodni" Małgorzata Niemtur

Autorka: Małgorzata Niemtur Tytuł: Szkic zbrodni.  Tom 1 Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnictwo: Filia  Premiera: 6.03.2024 Ilość str...