Brunetka Books Recenzuje

niedziela, 9 sierpnia 2020

"W jego oczach" AT Michalak

Autor: AT Michalak

Tytuł: W jego oczach

Gatunek: literatura obyczajowa, romans,
erotyk

Wydawnictwo: WasPos

Premiera: 27.07.2020

Ilość stron: 288

Oprawa: miękka ze skrzydełkami




28-letnia Mia Thompson bardzo chce trenować w Brooklyn MMA. Pragnie zostać zawodniczką MMA. Mia uważa siebie za zwyczajną dziewczynę ze wsi. Nie zdaje sobie sprawy z tego, że jest piękną dziewczyną. Pochodzi z biednego domu i musi podjąć pracę, by opłacać treningi. Wierzyła, że praca w klubie Insomnia pozwoli jej spełnić swoje marzenie.
Derek Brown to 34-letni właściciel klubu. Wysoki, niesamowicie przystojny, bogaty, niegrzeczny mężczyzna, któremu w głowie tylko imprezy i seks. Znał się na kobietach i wiedział, że robi na nich wrażenie. Na mieście miał opinię playboya i męskiej dziwki.
Niespodziewanie Mia wpada na niego gdy biegnie przemoczona na rozmowę kwalifikacyjną w jego klubie.
Od początku Derek jest nią tak zafascynowany, że każe swojemu menadżerów i zatrudnić ją na stanowisku kelnerki.
Mężczyzna ma zasadę, że nigdy nie sypia ze swoimi pracownicami.
Mia budzi w nim nieznane mu do tej pory emocje.
Mężczyzna ma dla niej propozycje.

"Umów się ze mną. Nie chodzę na randki, ale dla ciebie zrobię wyjątek. Nie chcę wyłącznie zaciągnąć cię do łóżka. Nie zrozum mnie źle. Totalnie mnie kręcisz, ale chcę spróbować czegoś nowego..."


Czy Derek to odpowiedni mężczyzna dla Mii?
Czy to będzie tylko pożądanie i seks?


"Miałem przejebane, ale nie zamierzałem jej okłamywać. Musi poznać prawdę, bo tylko wtedy będziemy mogli zobaczyć, czy między nami ułoży się tak, jak to sobie planowałem. Chciałem, by wiedziała o mnie wszystko i mimo to postanowi dać mi szansę, będę wiedział, że z taką kobietą mogę spędzić całe życie. Kobietą, która pokocha mnie pomimo całego mojego gówna"


Czy Mia udźwignie to co powie jej Derek?

Powieść "W jego oczach" to książka, która pochłonie Ciebie od pierwszych stron. Idealna, zmysłowa i erotyczna historia, w której zakochałam się! Gorące chwile jakie dostarcza Derek.... można rozmarzyć się!
Uwielbiam takich książkowych drani, dla których zarywam nocki 🤣

Polecam Wam gorąco.

Dziękuję Wydawnictwu WasPos za egzemplarz powieści do recenzji.

Będę wyczekiwała na następne powieści tej autorki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Szkic zbrodni" Małgorzata Niemtur

Autorka: Małgorzata Niemtur Tytuł: Szkic zbrodni.  Tom 1 Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnictwo: Filia  Premiera: 6.03.2024 Ilość str...