Brunetka Books Recenzuje

wtorek, 19 lipca 2022

"Idealne morderstwo" Charlie Donlea

Autor: Charlie Donlea 

Tytuł: Idealne morderstwo 

Tytuł oryginału: Twenty Years Later

Seria: FILIA Mroczna Strona 

Wydawnictwo: FILIA

Gatunek: thriller 

Premiera: 13.07.2022

Ilość stron: 480

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 



Victoria Ford miała romans ze znanym pisarzem. Niestety został zamordowany, a podejrzaną zostaje Victoria. Kobieta ginie podczas zamachu na World Trade Center i w związku z tym sprawa zostaje zamknięta. 
Po dwudziestu latach śledztwo zostaje wznowione. Avery Mason to sławna dziennikarka, która jedzie do Nowego Jorku, by zdobyć więcej informacji.  Chce opowiedzieć o Victorii w swoim programie.  Avery zagłębiając się w sprawę dowiaduje się coraz więcej o mrocznej stronie życia Victorii.  W tym samym czasie okazuje się,  że Avery ukrywa tajemnice z przeszłości. 
Szokujące szczegóły z przeszłości obu kobiet nie chcą pozostać pogrzebane na zawsze.

Sięgnijcie sami po tę książkę,  a przekonacie się,  że ta historia to prawdziwa petarda.  Jestem zachwycona tą książką na maksa. Właśnie na taką historię czekałam. Autor potrafi trzymać czytelnika w napięciu.  Znakomita intryga nie pozwala oderwać się od tej książki ani przez chwilę. 
Dynamiczna akcja, nieoczekiwane zwroty akcji,  emocje, tajemnice, zagadki, morderstwo,  intryga to wszystko sprawiło,  że wbiło mnie w fotel na wiele godzin. Autor potrafił mnie zaskoczyć,  bo tak manipulował faktami i dowodami, że wiele razy wyprowadził mnie w pole. Niby już miałam podejrzanego na widelcu, a tu okazało się,  że jestem  w błędzie. Także detektyw ze mnie jest marny. Książkę przeczytałam szybko,  z wielkim zainteresowaniem i ciekawością śledziłam losy bohaterów,  by rozwiązać zagadkę. 
Zapewniam Was,  że będzie bardzo ekscytująco i będziecie bawić się wyśmienicie przy tej książce.  Nie będziecie nudzić się. 
Książka idealna dla fanów mrocznych klimatów. 
Rewelacja!
Gorąco polecam!

Za egzemplarz książki dziękuję bardzo Wydawnictwu Filia oraz Filia Mroczna Strona 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...