Brunetka Books Recenzuje

czwartek, 7 lipca 2022

"Motel Sun Down" Simone St. James

Autorka: Simone St. James

Tytuł: Motel Sun Down

Tytuł oryginału: The Sun Down Motel

Gatunek: thriller 

Wydawnictwo: MUZA SA 

Premiera: 15.06.2022

Ilość stron: 448

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 

Akcja książki rozgrywa się w dwóch ramach czasowych w 1982 i 2017 roku. 
Główna bohaterka Carly Kirk postanawia dowiedzieć  się, co tak naprawdę stało się z jej ciotką Viv Delaney , która trzydzieści pięć lat temu zaginęła w niewyjaśnionych okolicznościach. 
Co tak naprawdę wydarzyło się?
Carly postanawia odkryć prawdę więc wybiera się do Fell. 
Podczas wizyty w motelu Sun Down odkrywa, że czas stanął tam w miejscu. Carly zatrudnia się jako nocna recepcjonistka i wkrótce odkrywa tajemnice, które gnębiły jej ciotkę. Carly nie zdaje sobie sprawy z tego jakie niebezpieczeństwo jej grozi.
Co stało się z Viv i co mrocznego skrywa przeszłość?
Koniecznie sięgnijcie po tę książkę to dowiecie się,  co stało się wtedy w motelu.
Ja jestem pod wrażeniem tego na jaki trafiłam  świetny thriller. Od samego początku trzymał mnie w napięciu.  Uwielbiam takie mroczne klimaty z zagadkami do rozwiązania.  
Główna bohaterka Carly postanowiła przeprowadzić własne śledztwo,  aby dowiedzieć się,  co stało się z jej ciotką oraz 
rozwiązać zagadkę tajemniczych morderstw. Dziewczyna podąża tą samą drogą co jej ciotka mimo niebezpieczeństwa jakie na nią czyha. 
Podczas czytania tej książki czuć rosnący niepokój, strach oraz mroczny klimat tego motelu. Cały czas zastanawiałam się kto jest mordercą.  Nawiedzone miejsce, tajemnicze zaginięcia,  morderstwa, nieschwytany mordercą,  świetna  intryga, mieszkańcy ukrywający mroczne sekrety i nikt nie chce nic powiedzieć.  Nie mogłam oderwać się od tej rewelacyjnej książki. Nie ma mowy o nudzie. Przepadniecie na wiele godzin tak jak ja.
Jeśli lubicie thrillery, które wbiją Was w fotel i przyprawią o szybsze bicie serca to ten dostarczy Wam wiele wrażeń I emocji.
Bawiłam się znakomicie. 
Rewelacja!
Polecam gorąco!

Za egzemplarz książki dziękuję bardzo Wydawnictwu MUZA SA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...