Brunetka Books Recenzuje

środa, 6 lipca 2022

"PAN STRACH" Alex Sand

Autorka: Alex Sand

Tytuł: PAN STRACH

Gatunek: thriller/sensacja/kryminał 

Wydawnictwo: WaSpos 

Premiera: 24.05.2022

Ilość stron: 288

Oprawa: miękka 


Amelia mieszka w Trenton i pracuje jako copywriterka. Kobieta jest niezależna finansowo i bardzo pewna siebie. Nie ma czasu na związki, liczy się tylko seks i nic więcej. 
Podkochuje się w niej skrycie sąsiad Anton. On wie, że nie ma u niej szans, dlatego instaluje u niej w mieszkaniu kamery, aby ją podglądać.  Pewnego wieczora kamery rejestrują uprowadzenie Amelii. Wszystkie podejrzenia padają właśnie na Antona. On wszystkiego wypiera się i postanawia sam odnaleźć Amelię.
Czy Anton jest niewinny?
Kim jest porywacz? 
Dlaczego Amelia została uprowadzona?
Przeczytajcie, a dowiecie się. 

Wow! Uwielbiam czytać takie historie mrożące krew w żyłach. Ta jest bardzo przerażająca i trzymająca w napięciu. 
Świetna i wciągająca fabuła oraz ciekawie skonstruowani bohaterowie.  Akcja książki jest bardzo dynamiczna.  Z wielkim zaciekawieniem czytałam tę książkę przewracając stronę za stroną. Wstrzymywałam oddech, gdy psychopata pokazywał swoje mroczne oblicze. Cały czas zastanawiałam się,  dlaczego porwał Amelię i kim jest ten człowiek.  Razem z bohaterką przeżywałam te chwile grozy i czułam emocje towarzyszące Amelii. 
Nie spodziewałam się,  że to będzie taka mroczną historia. Autorka potrafi zaskoczyć czytelnika i sprawić, że mocniej zabije serce. 
Zapewniam Was, że jeśli jesteście fanami takich historii to będziecie zachwyceni.  Ja z przyjemnością sięgnę po kontynuację.
Polecam!


Za egzemplarz książki dziękuję bardzo Wydawnictwu WaSpos. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...