Brunetka Books Recenzuje

wtorek, 19 lipca 2022

"Wakacje w Port Moody" Ewelina Nawara, Małgorzata Falkowska

Autorki: Ewelina Nawara, Małgorzata Falkowska

Tytuł: Wakacje w Port Moody 

Gatunek: Romans 

Wydawnictwo: Akurat

Premiera: 6.06.2022

Ilość stron: 320

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Seksowny strażak Hunter jest nieszczęśliwie zakochany w Abigail. Ona wychodzi za mąż za jego kuzyna Logana. Mężczyzna ma złamane serce i szybko opuszcza wesele. 
Niespodziewanie znajduje się w Vancouver i tam w barze przy alkoholu próbuje zapomnieć o Abigail. Poznaje piękna Caroline,  z którą spędza namiętną noc. Jednorazowa przygoda będzie miała jednak swoje konsekwencje. 
Co zrobi Hunter gdy w Port Moody pojawi się Caroline?
Czy Hunter zapomni o Abigail?
Czy jednonocna przygoda może zamienić się w coś więcej?

Wow! Jak ja kocham takie historie. "Święta w Port Moody" to książka, którą byłam zachwycona. Gdy zobaczyłam zapowiedź  książki "Wakacje w Port Moody" wiedziałam, że to będzie niesamowita lektura i nie pomyliłam się!
Uwielbiam czytać historie o miłości,  która pojawia się z nienacka. Autorki stworzyły ciekawą i wciągającą historię,  od której nie mogłam oderwać się ani przez chwilę. Wszystko  zaczyna się od jednorazowej przygody na jedną noc więc przygotujcie się na to, że będzie gorąco i namiętnie. 
Piękna i bajkowa historia o dwójce ludzi, którzy są poturbowani przez życie, ale pragną znaleźć miłość. 
Czy im to się uda przekonajcie się sami. 
Jeśli jesteście fankami romantycznych klimatów  to ta książka sprawi, że zachwycicie się nią totalnie. Autorki mają świetny styl i lekkie pióro. Spędziłam z tą książką bardzo przyjemnie czas i przeczytałam ją w błyskawicznym tempie. 
Uwielbiam klimat miasteczka Port Moody, dlatego mam nadzieję,  że autorki jeszcze coś dla nas wymyślą .
Gwarantuję,  że pokochacie tę historię. 
Coś wspaniałego!
Polecam gorąco!

Za egzemplarz książki dziękuję bardzo Wydawnictwu MUZA SA,  Grzeszne Książki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...