Brunetka Books Recenzuje

niedziela, 3 lipca 2022

"Ukryci" Marek Stelar

Autor: Marek Stelar

Tytuł: Ukryci

Gatunek: thriller 

Wydawnictwo: Filia

Seria: FILIA Mroczna Strona 

Premiera: 15.06.2022

Ilość stron: 368

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Świat Marcie Sygit wali się,  kiedy jej 15-letni niepełnosprawny syn Piotrek zostaje porwany z parkingu. Okazuje się,  że  Piotrek nie był jedynym uprowadzonym, a porywacz wcześniej porwał już trzech innych niepełnosprawnych chłopców. 
Samotna i zdeterminowana matka postanawia działać na własną rękę,  gdyż śledztwo utknęło w martwym punkcie. Pomaga jej lokalny przedsiębiorca, Marek Bielawski, ojciec jednego z porwanych chłopców. Mężczyzna współpracował już z policją i psychiatrą.
Co stało się z chłopcami?
Czy Marcie odnajdzie swojego syna?
Dlaczego ktoś porwał tych niepełnosprawnych chłopców i kim jest seryjny porywacz?
Przekonacie się czytając tę książkę. 

To moje pierwsze spotkanie z tym autorem. Jestem zachwycona tym thrillerem. Autor wymyślił  historię, która  przeraża i paraliżuje. Nie wyobrażam sobie tego jak muszą czuć się rodzice w takiej sytuacji.  To ogromna tragedia i dramat. Autor zafascynował mnie tą historią już od pierwszej strony i przewracałam kartkę za kartką, by rozwikłać zagadkę. Nie mogłam oderwać się od tej książki ani przez moment. Z ogromnym zainteresowaniem śledziłam losy bohaterów,  którzy byli tak zdeterminowani,  że robili wszystko, by odnaleźć swoje niepełnosprawne dzieci.  Bezsilni i przerażeni mają nadzieję, że odnajdą dzieci. Ich siła i wiara jest niesamowita. To historia, która pokazuje jak silna i mocna jest miłość rodzicielska. Czytając tę książkę przekonacie się do czego zdolni są zdesperowani rodzice. 
Autor ma fajny styl. Autor potrafi trzymać czytelnika w napięciu. Ta książka wciągnęła mnie na wiele godzin historią szokującą, przerażającą i podnoszącą ciśnienie. Prawdziwy rollercoaster emocjonalny. 
Nie będziecie nudzić się ani przez chwilę. 
Jeśli macie ochotę na thriller, który pokaże Wam co siedzi w umyśle chorego człowieka to dobrze trafiliście. 
Jeśli jesteście fanami thrillerów psychologicznych to ten sprawi, że długo nie zapomnicie o tej historii. 
Rewelacja! Gwarantuję, że będziecie zachwyceni tak jak ja.
Będę czekała na inne książki tego autora.
Gorąco polecam!

Za egzemplarz książki i zaufanie dziękuję bardzo Wydawnictwu Filia,  Filia Mroczna Strona. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...