Brunetka Books Recenzuje

piątek, 1 lipca 2022

"Długa noc" Wojciech Chmielarz

Autor: Wojciech Chmielarz 

Tytuł: Długa noc 

Gatunek: thriller  / sensacja  / kryminał 

Wydawnictwo: Marginesy

Premiera: 15.06.2022

Ilość stron: 376

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Komisarz Jakub Mortka po kilku latach pracy w Brukseli wraca do Polski. Jakub staje przed największym wyzwaniem w swoim życiu. Niepokoi się o swojego ojca, emerytowanego lekarza,  który mimo szalejącej pandemii chodzi do pracy w szpitalu.
Ma też za zadanie oczyścić z zarzutów postawionych jego synowi. Jakub musi zaangażować się w śledztwo i odnaleźć mordercę.
Czy ocali swoich najbliższych?

Sięgnijcie po tę książkę to dowiecie się. 

To moje pierwsze spotkanie z tym autorem, ale nie ukrywam, że bardzo udane. Wcześniej oglądałam serial "Żmijowisko" na podstawie książki autora i byłam zachwycona. 
"Długa noc" to szósty tom cyklu o komisarzu Mortce, ale zupełnie nie przeszkadzało mi to w poznaniu tej historii.  Bardzo spodobał mi się styl autora, który wymyślił intrygującą i wciągającą fabułę oraz ciekawych bohaterów.  Świetnie skonstruowana intryga i zagadka kryminalna.  Nie mogłam przestać czytać tej książki. 
Autor porusza w tej książce ważne  i trudne tematy dotyczące homofobii, covida oraz przekazuje, że trzeba rozmawiać z osobami bliskimi, by nie stracić z nimi kontaktów. Autor świetnie trzyma w napięciu i niepewności.  Dostałam mnóstwo emocji podczas czytania tej książki.  Natomiast zakończenie zaskoczyło mnie. 
Gwarantuję,  że nie będziecie nudzić się przy tej książce. 
Jeśli macie ochotę na dobry kryminał z wątkiem psychologicznym to sięgnijcie po tę książkę. 
Autor bardzo mnie zaciekawił i świetnie bawiłam się tropiąc mordercę z komisarzem Mortką. 
Teraz wiem,  że muszę nadrobić zaległości i koniecznie przeczytać inne książki tego autora. 
Warto przeczytać. 
Polecam gorąco!


Za egzemplarz książki i zaufanie dziękuję bardzo Wydawnictwu Marginesy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Spełnione marzenie. Pod obcym niebem" Sylwia Kubik

Autorka: Sylwia Kubik Tytuł: Spełnione marzenie. Pod obcym niebem. Tom 2 Seria: Pod obcym niebem  Kategoria: literatura obyczajowa  Wydawnic...