Brunetka Books Recenzuje

środa, 8 lutego 2023

"Contadina. W sieci kłamstw" Weonika Tomala

Autorka: Weronika Tomala

Tytuł: Contadina. W sieci kłamstw 

Seria: Niebezpieczna miłość #1

Kategoria: Romans mafijny 

Wydawnictwo: Pascal

Premiera: 11.01.2023 

Ilość stron: 368

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Przychodzę do Was z propozycją kolejnego intrygującego romansie mafijnego.

Sofia Colucci po śmierci mamy zamieszkała razem z ojcem w małej włoskiej miejscowości.  Poznała tam chłopaka z bogatego domu Fabio Trovato. Chłopak stał się jej przyjacielem i pierwszą miłością.  Niestety pewnego dnia Fabio nagle zniknął bez słowa pożegnania. Zraniona Sofia musiała ułożyć sobie życie bez niego.
Obecnie Sofia jest mężatką i spodziewa się dziecka. Niespodziewanie Fabio wraca, a plotki o tym, że pochodzi z rodziny mafijnej potwierdzają się. 
Co wydarzy się,  gdy Sofia i Fabio spotkają się? Jak Sofia zareaguje na pojawienie się Fabio?
Dlaczego wtedy zniknął z jej życia?

"Contadina. W sieci kłamstw" to idealna książka dla fanów romansów mafijnych.  Autorka wymyśliła historię pełną tajemnic, intryg, kłamstw, namiętności,  ale też zemsty, bólu i mafijnych porachunków.  Świetnie wykreowani bohaterowie,  którzy dostarczają mnóstwo emocji. 
Autorka ma przyjemny styl i książkę czyta się szybko. Fabuła wciąga od samego początku.  Pięknie opisane  włoskie krajobrazy. 
Autorka porusza trudne tematy i podczas czytania targały mną różne emocje.  Wzruszająca i trzymająca w napięciu historia.  Nie mogłam od niej oderwać się,  bo byłam bardzo ciekawa jak potoczą się losy Sofii. Przeżywałam razem z nią wszystkie chwile.  Kibicowałam Sofii i trzymałam kciuki, żeby wszystko dobrze ułożyło się w jej życiu. 
Autorka potrafi zaskoczyć czytelnika.
Jeżeli macie ochotę na klimaty mafijne to myślę,  że ten romans przypadnie Wam do gustu. 
Ja już czekam na kolejny tom. 
Spędziłam z tą książką miły wieczór. 

Polecam!

Dziękuję Wydawnictwu Pascal za egzemplarz książki oraz zaufanie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...