Brunetka Books Recenzuje

wtorek, 14 lutego 2023

"Niebezpieczna propozycja" Max Czornyj

Autor: Max Czornyj 

Tytuł: Niebezpieczna propozycja 

Kateoria: Romans 

Wydawnictwo: Filia

Premiera: 25.01.2023

Ilość stron: 464

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


"Niebezpieczna propozycja" to najnowsza książka mojego ulubionego pisarza. Każdą nową powieść Maxa Czornyja biorę w ciemno. Tym razem udało się autorowi zaskoczyć mnie. Okładka jak z erotyku , a jednak dostałam mix gatunków. 
Kto zna twórczość autora będzie zaskoczony.

Konstancja i Stew to stewardessy.  Markiz, dziedzic rodu di Sant'Angelo podczas jednej podróży upatruje sobie Stew. Zaczynają spotykać się.  Stew jest zafascynowana nowo poznanym mężczyzną. On ma opinię niebezpiecznego faceta. 
Poznajemy też historię znajomości Pilota z Konstancją. 

"Niebezpieczna propozycja" to powieść, która zaskoczyła mnie fabułą. Autor zapewnił mi emocje i wrażenia. Idealnie zbudował napięcie. Stworzył historię nieprzewidywalną, bo do samego końca nie wiedziałam czego mam spodziewać się  oraz co wydarzy się.  Zwroty akcji, intrygi i tajemnice sprawiły, że nie mogłam odłożyć tej książki na półkę. Świetnie wykreowani bohaterowie. 
Jednak muszę przyznać, że wolę twórczość autora w nieco mroczniejszym, a nawet w krwawym klimacie. Z niecierpliwością będę czekała na coś mocniejszego,  co sprawi, że będę odczuwała strach podczas czytania. 
Przekonajcie się sami i wyróbcie sobie zdanie, czy ta lektura wpadnie w Wasze gusta czytelnicze. 
Ja spędziłam z nią ciekawy wieczór.

Ocena: 7/10

Dziękuję Wydawnictwu Filia za egzemplarz książki oraz zaufanie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...