Brunetka Books Recenzuje

piątek, 17 lutego 2023

"Za żywopłotem" Maria Biernacka - Drabik

Autorka: Maria Biernacka - Drabik

Tytuł: Za żywopłotem

Kategoria: thriller psychologiczny 

Wydawnictwo: MUZA SA / MUZA SHADOWS 

Premiera: 15.02.2023

Ilość stron: 320

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Lubicie czytać thrillery psychologiczne?
Ja uwielbiam! Mam dla Was propozycję bardzo intrygującego debiutu. Nie będziecie rozczarowani.

Miłosz,  młody biznesmen i współwłaściciel świetnie prosperującej firmy trafia na 15 lat do więzienia za zamordowanie swojego przyjaciela. Mężczyzna twierdzi, że jest niewinny, ale nikt mu nie wierzy i wszystkie dowody wskazują na niego. Po wyjściu z więzienia rozpoczyna śledztwo na własną rękę.  Chce dorwać prawdziwego mordercę swojego przyjaciela i oczyścić swoją reputację. 
Kto zamordował Jakuba i czy Miłosz jest niewinny?
Do czego posunie się mężczyzna,  by dopaść prawdziwego mordercę?

Rewelacyjny debiut. Muszę przyznać,  że już sam opis zaciekawił mnie. Znakomita fabuła I kreacja bohaterów. Niesamowity thriller psychologiczny przepełniony emocjami.  Książka wciągnęła mnie już od pierwszej strony.  Śledziłam losy bohatera, aby dowiedzieć się,  czy Miłosz jest niewinny.  Śledztwo wciągnęło mnie na cały wieczór przepadłam. Gdy połączyłam ze sobą fakty i doszłam do rozwiązania zagadki byłam w szoku. Autorka umiejętnie wodzi czytelnika za nos. Rewelacyjne i dynamiczne zwroty akcji.  Genialnie zbudowane napięcie. 
Jeśli lubicie zagadki kryminalne,  tajemnice, intrygi, gęstą atmosferę i mocne zakończenia powieści to ta książka sprawi, że nie oderwiecie się od niej. 
Autorka ma lekkie pióro i książkę przeczytałam w szybkim tempie.  Styl pisarski autorki przypadł mi do gustu. 
Chętnie przeczytam jej kolejne książki. 
Polecam!

Dziękuję Wydawnictwu MUZA SA  / MUZA SHADOWS za egzemplarz książki oraz zaufanie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...