Brunetka Books Recenzuje

niedziela, 26 lutego 2023

"Jesteś moją zagadką. Honey" Nana Bekher

Autorka: Nana Bekher 

Tytuł: Jesteś moją zagadką. Honey

Kategoria: Romans biurowy  / Erotyk 

Wydawnictwo: Pascal / Love Book

Premiera: 25.01.2023 

Ilość stron: 368

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Dobry wieczór 💚

Mam idealną propozycję książki dla fanów komedii romantycznych i romansów biurowych.  Będziecie oczarowani!

Nicholas McKinley wraca do Miami , aby pomóc w prowadzeniu rodzinnej firmy. Jego beztroski brat wyciąga go do klubu i tam Nicholas poznaje seksowną blondynkę. Spędza z nią upojną noc, ale rano kobieta znika bez słowa.
Nicholas jest w totalnym szoku, gdy następnego dnia spotyka nieznajomą w biurze.
Honey Chambers pracuje w firmie jego ojca. Kobieta twierdzi, że nigdy wcześniej go nie spotkała.  Jednak domyśla się, że jej nowy szef przespał się z jej siostrą bliźniaczką.
Nicholas zastanawia się o co tutaj chodzi i dlaczego kobieta udaje, że go nie zna?
Co zrobi mężczyzna gdy odkryje prawdę?
Którą z sióstr wybierze?
Poukładaną Honey czy szaloną Holly?
Przekonajcie się sami.

Uwielbiam styl autorki i znowu jestem na maksa zachwycona historią stworzoną przez Nanę Bekher. Kolejny raz przekonałam się,  że książki autorki warto brać w ciemno.  Genialna fabuła.  Ciekawie wykreowani bohaterowie.  Już od pierwszych stron śledziłam losy bohaterów,  aby dowiedzieć się jak rozwiną się ich relacje. Autorka wymyśliła ciekawe dialogi, a przepychanki słowne bohaterów wprawiły mnie w dobry nastrój.  Będzie też namiętnie i gorąco, bo między bohaterami aż iskrzy od pożądania. Autorka potrafi pisać gorące erotyki, od których dostaniecie gorących wypieków na twarzy. 
Lekka i zabawna historia nie pozwoli Wam odłożyć tej książki.  Nie będziecie nudzić się  i przeczytacie tę książkę w błyskawicznym tempie. 
Gwarantowane emocje i relaks.
Bawiłam się znakomicie.
Rewelacja!
Gorąco polecam!

Dziękuje bardzo autorce Nana Bekher  oraz Wydawnictwu Pascal za egzemplarz książki.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...