Brunetka Books Recenzuje

niedziela, 5 lutego 2023

"Poszukiwany ukochany" Beth O'Leary

Autorka: Beth O'Leary

Tytuł: Poszukiwany ukochany 

Tytuł oryginału: The No - Show

Seria: Mała Czarna 

Kategoria: literatura obyczajowa 

Wydawnictwo: Albatros

Premiera: 25.01.2023 

Ilość stron: 384

Oprawa: miękka 

Na początek muszę dodać, że podoba mi się wydanie książki, która trafiła do mnie.  Okładka w kolorze niebieskim jest idealna.

"Poszukiwany ukochany" to historia o trzech kobietach, które poszukują miłości. Umawiają się na randki w Walentynki i jak się okazuje z tym samym mężczyzną.  On każdej z nich przedstawia się innym imieniem, a na randkach nie pojawia się. 
Czyżby trafiły na oszusta matrymonialnego?

"Poszukiwany ukochany" to idealna historia na film.  Poznajemy trzy bohaterki, które zostają wystawione do wiatru w Walentynki. Z ogromną ciekawością śledziłam ich losy. Byłam ciekawa jak potoczy się fabuła. 
Autorka wymyśliła nieszablonową historię,  w którą  czytelnik musi zagłębić się,  aby połączyć wszystkie niejasności. 
Autorka potrafi trzymać czytelnika w napięciu,  dostarczyć emocji i zaskoczyć. Niesamowite zwroty akcji.  Nie będziecie nudzić się. 
Przekonacie się,  że droga do miłości i szczęścia jest  kręta i pełna przeszkód. Natomiast w relacjach międzyludzkich ważne są szczerość i zaufanie, bo bez tego nic nie zbudujemy. 
Ta historia jest totalnie nieprzewidywalna i zmusza do przemyśleń. 
Autorka ma przyjemny styl pisarski i skradła moje serce. 
Fani obyczajówek będą usatysfakcjonowani lekturą. 
Ja czekam na więcej.
Czekam z niecierpliwością na kolejne powieści autorki. 
Bawiłam się znakomicie!
Polecam!

Dziękuję bardzo Wydawnictwu Albatros za egzemplarz recenzencki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...