Brunetka Books Recenzuje

wtorek, 7 lutego 2023

"Zaufaj mi" Sophia Henderson

Autorka: Sophia Henderson

Tytuł: Zaufaj mi 

Kategoria: Romans 

Wydawnictwo: Akurat / MUZA SA  / Grzeszne Książki 

Premiera: 25.01.2023 

Ilość stron: 320

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Dzisiaj zaproponuję Wam debiut młodej autorki, która napisała bardzo przyjemną i wciągającą historię romantyczną. 

24-letnia Meghan Allen pochodzi z patologicznej rodziny.  Jest studentką ostatniego roku medycyny. Mieszka ze swoją przyjaciółką i ciężko pracuje w restauracji jako kelnerka. Nienawidzi tej pracy, ale nie może pozwolić sobie na utratę tej posady. Jej nudne i monotonne życie zmienia się, gdy poznaje miliardera Ethana Hudsona.
30-letni mężczyzna to jeden z najbogatszych biznesmenów w USA, ale wciąż poszukuje tej jedynej, która pokochałaby jego, a nie jego pieniądze. Gdy poznaje Meghan traci dla niej głowę. 

"Zaufaj mi" to historia jak z filmu romantycznego. Ona skromna i biedna, on bogaty i przystojny.  Życie Meghan zmienia się na lepsze dzięki Ethanowi  i jego rodzinie, którzy nie znając jej okazali jej dużo ciepła, życzliwości i przyjaźni. Z ogromną ciekawością śledziłam losy Meghan i byłam ciekawa jak potoczą się jej losy. Cały czas zastanawiałam się,  czy ona i Ethan będą razem i uda im się zaznać szczęścia.  Oboje pochodzą z dwóch różnych światów więc byłam ciekawa jak im się ułoży razem. 
Przyznam, że Meghan polubiłam od samego początku.  Skromna , bardzo pracowita i zaradna dziewczyna dążyła do swoich celów i to wszystko robiła sama. To co spotkało ją w dzieciństwie złamałoby nie jedną osobę. 
Gwarantuję Wam,  że pokochacie Meghan tak samo jak bohaterowie tej książki.  Meghan skradła moje serce. 
Styl autorki jest bardzo przyjemny i książkę czyta się szybko.  Czekam na kolejne książki autorki. 
Jeśli jesteście fanami klimatów romantycznych to ta historia zapewni Wam miły wieczór. 
Polecam Wam tę książkę na Walentynki.


Dziękuję Wydawnictwu MUZA SA  / Grzeszne Książki  za egzemplarz książki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...