Brunetka Books Recenzuje

poniedziałek, 27 lutego 2023

"Opera na trzy śmierci" Sylwia Stano

Autorka: Sylwia Stano

Tytuł: Opera na trzy śmierci 

Kategoria: literatura obyczajowa 

Wydawnictwo: Znak

Premiera: 22.02.2023 

Ilość stron: 352

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 


Uwielbiam czytać książki, w których akcja rozgrywa się podczas wojny, dlatego gdy zobaczyłam zapowiedź książki "Opera na trzy śmierci" wiedziałam,  że muszę ją przeczytać. 

Przenosimy się do powojennej Warszawy. Jest rok 1947. Na gruzach Warszawy wybucha życie. Utalentowana Gustawa  Starewicz walczy o sławę na scenie opery. Nie jest to łatwe, ale gdy mistrzyni Gustawy umiera na jej oczach to Gustawa dostaje szansę od losu. Ma zastąpić ją podczas koncertów w Puszczy Białowieskiej. Gustawa pakuje się i wyjeżdża. Wokół niej krąży zazdrość, nienawiść,  miłość, kłamstwa i bezlitosna walka o pozycję na szczyt. 
Co wspólnego z operą mają trzy tajemnicze zbrodnie i trzy śmierci?
"Opera na trzy śmierci" to opowieść obyczajowa z wątkiem kryminalnym. Bardzo mnie zaintrygowała i  czytałam z wielkim zainteresowaniem. Autorka barwnie opowiada nam o świecie,  który zna z opowieści swojej babci Niny Stano, śpiewaczki operowej. Poznacie  historię powojennej Warszawy  oraz o trudach i chorej rywalizacji w walce o karierę. 
Jeśli chcecie przenieść się w czasie to sięgnijcie po tę książkę.  Jednak jeśli liczycie na mocny kryminał to nie oczekujcie tego po tej książce.  Brakowało mi dreszczyku emocji,  ale spokojnie ta książka spodoba się fanom lekkich obyczajówek. 
Sami przekonajcie się,  czy skradnie Wasze serca. 
Autorka ma przyjemny styl i spędziłam miły wieczór. 
Chętnie sięgnę po inne tytuły tej autorki. 
Polecam!

Dziękuję Wydawnictwu Znak za egzemplarz książki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...