Brunetka Books Recenzuje

niedziela, 7 maja 2023

"Jezioro Zapomnienie" Joanna Tekieli

Autorka: Joanna Tekieli 

Tytuł:  Jezioro Zapomnienie 

Kategoria: literatura obyczajowa 

Wydawnictwo: Filia 

Premiera: 26.04.2023 

Ilość stron: 400

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 

Daniel jest grafikiem komputerowym, który mieszka  samotnie w domu nad jeziorem Zapomnienie.  Ludzie uważają go za dziwaka, ale jemu to nie przeszkadza. Pewnego dnia na jego drodze staje przebojowa pisarka Iga. Wkrótce kobieta stanie razem z nim do walki o ziemię Daniela.
Czy wspólna walka o uroczy zakątek nad jeziorem Zapomnienie zbliży ich do siebie? 
Czy osiągną cel i ochronią te piękne miejsce?
Zachęcam Was, żebyście przekonali się sami.
Uwielbiam styl autorki i lekkie pióro. Autorka zabrała mnie na odludzie do domu  położonym w całkowitym odosobnieniu w małej wiosce. Pani Joanna potrafi tak pięknie i malowniczo opisać przyrodę i zachęcić czytelnika do wyjazdu właśnie w takie urocze miejsce. Ciekawie wykreowani bohaterowie.  Totalnie różni od siebie.  Ja śledziłam ich rozwijającą się relację z ogromną ciekawością. 
To bardzo ciepła historia,  która wywołała we mnie mnóstwo emocji. To także opowieść o samotności,  przyjaźni i miłości. 
Jestem też zachwycona piękną okładką, która oddaje klimat tej powieści. 
Jeśli macie ochotę przenieść się w urocze miejsce, które pozwoli Wam zrelaksować się i odpocząć z dala od zgiełku i hałasu to przeczytajcie tę książkę.  Idealna lektura do czytania na powietrzu. 
Bawiłam się znakomicie!

Polecam ogromnie!

Dziękuję bardzo Wydawnictwu Filia za egzemplarz książki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Do ostatniego słowa" Tamara Ireland Stone

Autorka: Tamara Ireland Stone  Tytuł: Do ostatniego słowa  Tytuł oryginału: Every Last Word Kategoria: Young Adult Wydawnictwo: Prószyński i...