Brunetka Books Recenzuje

niedziela, 21 maja 2023

"Śmierć na garden party" Amy Stuart

Autorka: Amy Stuart

Tytuł: Śmierć na garden party 

Tytuł oryginału: A Death at the Party

Kategoria: thriller psychologiczny 

Wydawnictwo: Harde

Premiera: 12.04.2023 

Ilość stron: 336

Oprawa: miękka ze skrzydełkami 

Nadine Walsh zorganizowała przyjęcie urodzinowe swojej mamie. Garden party trwa w jej uroczym ogrodzie. Idealne przyjęcie? Nagle na imprezie pojawia się trup w piwnicy. Wkrótce wychodzą na jaw jej mroczne tajemnice. 
Co takiego ukrywa Nadine?

Intrygujący thriller psychologiczny,  który trzyma w napięciu do ostatniej strony.  To historia,  której akcja powieści przeplata się z przeszłością i tragicznymi wspomnieniami sprzed trzydziestu lat. Fabuła trzyma w napięciu.  Nieoczekiwane zwroty akcji nie pozwalają oderwać się od tej mrocznej historii.  Autorka rewelacyjnie stworzyła portret psychologiczny bohaterki. Mroczny klimat, gęsta atmosfera,  tajemnice z przeszłości,  trauma, kłamstwa.  Powoli układałam elementu łamigłówki i razem z bohaterami przeżywałam ich emocje. 
Prawda wbiła mnie w fotel. 
Nie będziecie nudzić się. 
Autorka ma ciekawy styl,  spodobało mi się jej pióro  i przeczytałam tę książkę w błyskawicznym tempie. 
Chętnie sięgnę po kolejne książki spod pióra autorki. 
Dobry thriller,  który warto przeczytać. 

Polecam!

Dziękuję Wydawnictwu Harde za egzemplarz książki oraz zaufanie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pueluszką"

Autorka: Klaudia Piróg Tytuł: Antek i Antosia. Tydzień przed... Pożegnaniem z pieluszką Ilustratorka: Marysia Panas Kategoria: książki dla d...